Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku
42-100 Kłobuck Ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 70823 / 06.11.2020
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje stan techniczny urządzeń łączności w jednostce, prowadzi dokumentację techniczną, zestawia elementy składowe sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonuje niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
  • Organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.
  • Zarządza centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.
  • Opracowuje zapotrzebowania oraz prowadzi ewidencję sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności
  • Weryfikuje i rozlicza bilingi z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.
  • Monitoruje funkcjonowanie instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłasza ewentualne awarie w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP w Kłobucku i jednostek podległych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze informatyki lub łączności
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows
  • Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym
  • Uprawnienia SEP-owskie
  • Dyspozycyjność
  • Komunikatywność
  • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Co oferujemy
  • wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • nagrody okresowe np. kwartalne
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. trzynastka
  • pakiet socjalny m.in. dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele miekszaniowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmainowym
  • Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • Wejście do budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób nikepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na I piętrze. W budynku pomiędzy parterem a I i II piętrem brak windy. Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-04
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 27 listopada 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 70823"
na adres:
Dokumenty należy przesyłać na adres ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck (decyduje data stempla pocztowego)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
34 310 92 18
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Udostępnił: Paweł Olczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×