Katowice - panorama
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 148520 / 21.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: obsługi klienta w strefie Biura Obsługi Klienta (BOK) w Biurze Organizacyjno-Budżetowym
#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udziela informacji klientom zewnętrznym Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach (ŚUW) w celu poinformowania ich o możliwości załatwienia spraw w Urzędzie, innych urzędach administracji publicznej oraz udziela niezbędnej pomocy w tym zakresie.
  • Potwierdza, przedłuża ważność i unieważnia profile zaufane w celu umożliwienia osobom wnioskującym podpisywanie dokumentów elektronicznych, uznawanych przez podmioty publiczne za równoważne dokumentom podpisanym bezpiecznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • Redaguje i ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) informacje stanowiące informację publiczną dotyczą zakresu działania Biura Organizacyjno–Budżetowego (BO) oraz aktualizuje te informacje.
  • Redaguje i zamieszcza na stronie internetowej Urzędu informacje z zakresu właściwości BO oraz je aktualizuje.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi dotyczące udostępniania informacji publicznej i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego oraz przygotowuje projekty decyzji o odmowie ich udostępnienia lub umorzenia postępowania - w zakresie realizowanych w BO zadań.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
  • znajomość języków obcych: jeden z języków roboczych UE na poziomie podstawowym
  • znajomość ustaw o: wojewodzie i administracji rządowej w województwie, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, dostępie do informacji publicznej, samorządzie województwa, samorządzie powiatowym, samorządzie gminnym
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ws. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
  • znajomość rozporządzenia MC ws. profilu zaufanego i podpisu zaufanego
  • znajomość regulaminu Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • znajomość języków obcych: jeden z języków roboczych UE na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
  • orientacja na klienta, kreatywność
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych efektów pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
  • elastyczny czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. obsługi klienta w strefie Biura Obsługi Klienta (BOK) w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2025

na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice (osobiście ofertę można złożyć w Kancelarii Urzędu, p. 121 na parterze budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. obsługi klienta w strefie Biura Obsługi Klienta (BOK)”. Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP: /SUW2/urząd lub przez e-Doręczenia: AE:PL-14603-15693-ECFGD-26



Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 20-77-244 lub 32 20-77-245
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Szczepan Latos

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 21.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×