Biuro - zdjęcie 2
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 148521 / 19.02.2025
Dołącz do nas jako:

referendarz

Do spraw: udostępniania informacji o jakości powietrza i obsługi kancelarii w Regionalnym Wydziale Monitoringu Środowiska w Lublinie, Departament Monitoringu Środowiska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje i udostępnia informacje z zakresu monitoringu jakości powietrza, w tym informacje o jakości powietrza oraz informacje o tle substancji w powietrzu, dla których określony jest poziom dopuszczalny
  • Opracowuje raporty, artykuły, komunikaty, publikacje oraz informacje o działalności GIOŚ w zakresie monitoringu jakości powietrza, a także przygotowuje informacje dotyczące jakości powietrza w województwie dla serwisu internetowego GIOŚ i portalu „Jakość Powietrza” w zakresie merytorycznym stanowiska
  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących oraz obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami na poziomie RWMŚ. Prowadzi obsługę adresu poczty elektronicznej Wydziału oraz telefonu, oraz nadaje przesyłki pocztowe i kurierskie Wydziału, w tym przekazuje przesyłki do wskazanego urzędu pocztowego w celu ich nadania
  • Prowadzi korespondencję dotyczącą spraw organizacyjno-administracyjnych i kancelaryjnych z centralą DMŚ. Sporządza zapotrzebowania i zamówienia na zakup materiałów u dostawców zewnętrznych. Prowadzi rejestr umów dotyczących najmu terenu pod stacje monitoringowe jakości powietrza. Przygotowuje dokumenty Wydziału do archiwizacji, w tym sporządza spisy zdawczo-odbiorcze dokumentów do Archiwum Zakładowego oraz przygotowuje, kompletuje i opisuje teczki archiwalne zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  • Pełni rolę użytkownika krajowego bazy danych JPOAT
  • Przygotowuje informacje o jakości powietrza i przekroczeniach poziomów informowania i alarmowych dla WCZK oraz wykonuje prace (dyżury) w ramach kontroli przekroczeń poza podstawowym wymiarem czasu pracy
  • Pełni rolę operatora wojewódzkiego bazy CAS
  • Bierze udział w szkoleniach, naradach, konferencjach, spotkaniach w zakresie kompetencji merytorycznych i prezentuje na nich aktualne problemy oraz informacje dotyczące monitoringu jakości powietrza
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe - ochrona środowiska, inżynieria środowiska, geografia, chemia lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska i przepisów wykonawczych dotyczących oceny jakości powietrza
  • Znajomość przepisów UE w zakresie jakości powietrza
  • Umiejętność obsługi oprogramowania GIS
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1
  • Przeszkolenie z obsługi programów komputerowych: pakiet Office, programy GIS
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz odporność na stres
Co oferujemy
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • możliwość pracy zdalnej, hybrydowej  (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy)
  • możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych
  • ruchomy czas pracy między 7-18
  • dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci
  • dofinansowanie do zajęć sportowych oraz biletów do kina, teatru i książek
  • wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego
  • refundacja zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • miła atmosfera w pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie A1
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z obsługi programów komputerowych: pakiet Office, programy GIS
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2025

na adres:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „24/RWMŚ/LU/2025”


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 577 50 22, 539 141 537
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Kowalczyk

Komórka organizacyjna: WZZL/BDG

Wprowadzono: 19.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×