Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
44-100 Gliwice ul. Wrocławska 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 129401 / 28.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy księgowy

Sekcja Finansów
#administracja publiczna #budżet #finanse publiczne #księgowość
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • będzie wprowadzała dokumenty do programu finansowo – księgowego
  • będzie prowadziła kasę podręczną komendy zgodnie z „Instrukcją kasową”
  • będzie prowadziła wstępną kontrolę dokumentów finansowych pod względem formalno – rachunkowym
  • będzie prowadziła rejestr faktur oraz regulowała zobowiązania (przelewy) wobec dostawców
  • będzie wykonywała kontrolę formalno - rachunkową dokumentów przedstawianych przez jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych do rozliczania dotacji z budżetu państwa
  • będzie archiwizowała dokumenty Sekcji Finansów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w obszarze księgowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne bez wymaganego stażu pracy
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

Oprócz proponowanego wynagrodzenia zasadniczego oferujemy nagrody kwartalne.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca samodzielna, biurowa - w wymiarze 1 etatu (umowa o pracę zawarta na czas zastępstwa),
  • praca wykonywana jest w większości w pozycji siedzącej i związana z dokumentami, obsługą urządzeń biurowych, znajomością programów komputerowych,
  • praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • budynek KM PSP w Gliwicach jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy,
  • toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
  • weryfikacja wiedzy i umiejętności – test wiedzy 1-krotnego wyboru;
  • rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie pisemne o umiejętności obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji).
calendar icon

Aplikuj

do 17 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 851 06 30 lub 47 851 06 21
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach (44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1, tel. 47 851 06 00, fax. 47 851 06 04, e-mail: kmpsp@kmpsp.gliwice.pl)
    2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Anna Gawron, tel. 47 851 51 80, email: iod@katowice.kwpsp.gov.pl oraz Zastępca Inspektora Ochrony Danych – Aleksandra Albera (40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36, tel. +48 47 851 55 11, e-mail: aalbera@katowice.kwpsp.gov.pl.
    3. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie naboru na stanowisko starszego księgowego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz ustawy o służbie cywilnej.

    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
    5. Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia rekrutacji lub zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.

    6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    ˗          dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    ˗          sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

    ˗          ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    ˗          usunięcia danych osobowych,

    ˗          wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. +48 22 531 03 00, fax. +48 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowaw art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach

Udostępnił: Aleksandra Starowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 28.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×