Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
41-500 Chorzów 75 Pułku Piechoty 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 77872 / 06.05.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: ewidencyjno - analitycznych w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • planuje i organizuje nadawanie przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych;
  • prowadzi ewidencję związaną z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia służby wojskowej w czasie pokoju, mobilizacji i wojny;
  • sporządza bilans stanu zasobów rezerw osobowych wykorzystywanych na potrzeby obronne;
  • prowadzi zestawienia jednostek przewidzianych do militaryzacji oraz jednostek stanowiących bazę formowania specjalnie tworzonych jednostek zmilitaryzowanych na terenie działania Wojskowej Komendy Uzupełnień, do których w czasie pokoju nadaje się przydziały organizacyjno-mobilizacyjne;
  • przedkłada propozycje w zakresie nadawania żołnierzom rezerwy przydziałów organizacyjno - mobilizacyjnych do jednostek zmilitaryzowanych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej wraz z aktami wykonawczymi;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office;
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.

Praca administracyjno-biurowa w kontakcie z interesantami, pod presją czasu, wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym.

Wyjazdy służbowe.

Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Praca związana z koniecznością przemieszczania się po kondygnacjach, bez udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.

Budynek wielokondygnacyjny bez windy.

Budynek posiada podjazd i toaletę dla osób niepełnosprawnych.

Brak czynników szkodliwych dla zdrowia.Użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.

 

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Zgodnie z art. 59a ust. 2 i 5 w związku z art. 109a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 372) pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny w formie karty mobilizacyjnej. Osoba, której nadano pracowniczy przydział mobilizacyjny jest obowiązana przyjąć kartę mobilizacyjną i wykonać obowiązki wynikające z jej posiadania.                                                                        

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór prowadzony będzie w 4 etapach :

ETAP I - weryfikacja formalna złożonych dokumentów.                              Wymagania formalne: kompletne dokumenty muszą zostać złożone w terminie. Przyjmowane są tylko kopie dokumentów. Wszystkie kopie dokumentów oraz oświadczenia należy czytelnie podpisać i opatrzyć datą sporządzenia.

Prosimy o zawarcie wszystkich wymaganych oświadczeń na 1 arkuszu.

Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów, oświadczeń oraz podpisów - zostaną odrzucone.

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do do dalszych etapów naboru - o czym zostaną poinformowani telefonicznie do dnia  19.05.2021 r.

Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem sie do kolejnych etapów naboru. 

Planowany termin kolejnych etapów -25.05.2021 r.

ETAP II - test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu aktów prawnych.              ETAP III - sprawdzenie praktycznych umiejętnośći obsługi komputerta.            ETAP IV - rozmowa kwalifikacyjna

 

 

            

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru;
calendar icon

Aplikuj

do 16 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Portiernia Wojskowej Komendy Uzupełnień w Chorzowie ul.75 Pułku Piechoty 3, 41-500 Chorzów od pon.- niedz. w godz. 7.00-18.00
Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie :
Nabór na stanowisko - Inspektor WPMiAR.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261-124-552 w godz. 8.00 - 14.30
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie

Udostępnił: Renata Trafny-Brzezinka

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 06.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×