Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach
83-300 Kartuzy Ul. 3 Maja 16A
print as PDF
Ogłoszenie nr 132063 / 04.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: organizacyjno-kadrowych Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  • obsługa dokumentacji Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) jako podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej,
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zagadnień organizacyjno – kadrowych,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, doręczanie korespondencji na terenie miasta Kartuzy,
  • prowadzenie i ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania oraz pieczęci i stempli Komendy Powiatowej PSP,
  • ewidencjonowanie urlopów strażaków i pracowników cywilnych, prowadzenie kartotek, ewidencji czasu służby,
  • sporządzanie upoważnień do prowadzenia służbowych pojazdów samochodowych PSP,
  • sporządzanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym,
  • prowadzenie spraw dot. kształcenia zawodowego strażaków,
  • sporządzanie wniosków o przyznawanie medali i odznaczeń dla funkcjonariuszy PSP, druhów OSP oraz pracowników cywilnych,
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
  • zamieszczanie informacji i zdjęć na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP, redagowanie artykułów,
  • realizowanie zadań w zakresie świadczeń ratowniczych na rzecz strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych,
  • prowadzenie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, analizą, udostępnianiem i przechowywaniem oświadczeń o stanie majątkowym strażaków oraz pracowników cywilnych,
  • zastępowanie osoby prowadzącej sprawy kadrowe w czasie jej nieobecności.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz Państwowej Straży Pożarnej,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok administracja
  • znajomość obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna),
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • samodzielność i sumienność w wykonywaniu zadań,
  • dokładność i terminowość realizacji zadań.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, na I piętrze budynku komendy - brak windy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny na dobę, praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,

narzędzia pracy: fax, drukarka, kserokopiarka, komputer,

czas pracy: system codzienny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,

oświetlenie naturalne/sztuczne,

brak podjazdów, toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie czytelnie podpisane – w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.
  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
  • Członek korpusu służby cywilnej nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia bez pisemnej zgody Komendanta Powiatowego PSP w Kartuzach ani wykonywać czynności lub zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej lub podważających zaufanie do służby cywilnej.
  • Etapy postępowania kwalifikacyjnego:

    I – weryfikacja formalna dostarczonych ofert

    II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna

     

    Wyniki poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego zostaną umieszczone na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Kartuzach pod adresem https://www.gov.pl/web/kppsp-kartuzy w zakładce „Załatw sprawę” w części „Służba i praca”.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) Weryfikacja formalna dostarczonych ofert

2) Pisemny test wiedzy ze znajomości: Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej

3) Rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 16 stycznia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132063"
na adres:
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Kartuzach lub przesyłać listownie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach
Ul. 3 maja 16A
83-300 Kartuzy

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(58) 694-44-22
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    dot. naboru do służby i pracy

    (zgodnie z ustawą o PSP z dn. 24 sierpnia 1991 r.i Kodeksem Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.)

     

    Uprzejmie informujemy

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

     

    1.     Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach (83 – 300 Kartuzy, ul. 3 Maja 16A, tel. (58) 681-13-51, fax. 58 685-30-55, e-mail: sekretariat.kartuzy@straz.gda.pl ).

    2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, e – mail: iod@straz.gda.pl)

    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji naboru do służby i pracy wraz z przeprowadzeniem postępowania kwalifikacyjnego i przyszłych naborów, mających na celu wypełnienie obowiązku w tym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) Rozporządzenia.

    4. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy i podmioty na mocy przepisów odrębnych ustaw oraz podmioty przetwarzające na rzecz

    administratora.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej.

    6. Posiada Pani/Pan prawo do:

    a) żądania dostępu do treści swoich danych,

    b) sprostowania swoich danych,

    c) usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,

    d) ograniczenia przetwarzania swoich danych,

    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy Rozporządzenia.

    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie dobrowolne. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje brak możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.

    9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach

Udostępnił: Dominika Machola

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 04.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×