Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 71557 / 26.11.2020
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: przygotowań obronnych i finansowania Biuro Spraw Obronnych Żeglugi
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • planuje i dokonuje analizy wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań obronnych oraz sporządza w tej materii stosowne sprawozdania dla ministerstwa właściwego ds. gospodarki morskiej
  • prowadzi – we współpracy z Wojskowymi Komendami Uzupełnień - prace związane z reklamowaniem „ z urzędu” i „na wniosek” pracowników Urzędu Morskiego niezbędnych do realizacji zadań statutowych Urzędu oraz nadzoruje zadania w tym zakresie realizowane przez przedsiębiorców o szczególnym znaczeniu gospodarczo – obronnym będących w terytorialnym obszarze działania Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni
  • uczestniczy w corocznych weryfikacjach obiektów portowych w zakresie ich zgodności z ustaleniami zawartymi w planach ochrony obiektów portowych i postanowieniami sekcji 16 Części A oraz sekcji 16 Części B Kodeksu ISPS
  • przygotowuje i weryfikuje zestawienia dotyczące wydatków związanych z zakupem i utrzymaniem sprzętu techniczno - wojskowego przez nadzorowane przedsiębiorstwa o szczególnym znaczeniu gospodarczo – obronnym przewidziane do militaryzacji i przesyła je do właściwej komórki organizacyjnej ministerstwa właściwego ds. gospodarki morskiej
  • prowadzi sprawy związane z zadaniami Urzędu wynikającymi z realizacji Planu Mobilizacji Gospodarki (PMG) i Planu Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych (PPPO) – w tym tworzenie rocznych edycji Narodowego Kwestionariusza Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych (NKPPO) - i przekazuje dokumentację do ministerstwa właściwego ds. gospodarki morskiej
  • realizuje zadania dotyczące HNS (Host Nation Support) na szczeblu Urzędu Morskiego, m.in. prowadzenie bazy danych E-KOZ (LOGFAS) i współpracuje w tym zakresie z przedsiębiorcami o szczególnym znaczeniu gospodarczo obronnym
  • we współpracy z Wydziałem Transportu i Zaopatrzenia realizuje prace związane z obowiązkowymi świadczeniami rzeczowymi w zakresie transportu samochodowego wykonywanymi przez Urząd Morski na rzecz Sił Zbrojnych
  • z upoważnienia Dyrektora Urzędu Morskiego obsługuje i utrzymuje w gotowości do działania Niejawną Pocztę Internetową OPAL
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w obszarze ekonomia, bezpieczeństwo wewnętrzne lub nauki prawne
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracja publiczna
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum „Poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość normatywnych aktów prawnych i zagadnień dotyczących obronności i bezpieczeństwa państwa
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze obronność
  • studia podyplomowe kierunek: bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie projektami
  • obsługa niejawnej poczty elektronicznej OPAL
  • świadectwo przeszkolenia oficera ochrony obiektu portowego PFSO
  • świadectwo przeszkolenia oficera ochrony armatora CSO
  • skuteczna komunikacja
  • pozytywne podejście do klientów zewnętrznych
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - krajowe wyjazdy służbowe - zagraniczne wyjazdy służbowe - zagrożenie korupcją - permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie

Narzędzia i materiały pracy: - komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - brak schodołazu - toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)

• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru

• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 3 568,12 zł do 3 927,78 zł oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne.

• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • wywiad telefoniczny
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopia dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych kierunek: bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie projektami
  • kopia świadectwa przeszkolenia oficera ochrony obiektu portowego PFSO
  • kopia świadectwa przeszkolenia oficera ochrony armatora CSO
calendar icon

Aplikuj

do 3 grudnia 2020

na adres:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze - 71557

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 355 32 36 lub 58 355 32 35
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni

    1. Administrator
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    2. Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: – Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia – e-mail: iod@umgdy.gov.pl

    3. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4. Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    5. Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w  procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata lub – w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru.

    6. Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:-  dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii-  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;-  ograniczenia przetwarzania danych osobowych; –  usunięcia danych osobowych; –  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

    7. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    [1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kp) oraz w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej – Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
    [2] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp wzw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    [3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    [4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Kalina Kapuścińska-Kozera

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 26.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×