Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Gdyni
81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 112529 / 23.12.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: pomiarów geodezyjnych w Wydziale Zabezpieczenia Geodezyjnego
#administracja publiczna #gospodarka morska

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wykonuje pomiary geodezyjne w pasie nadbrzeżnym z wykorzystaniem urządzeń GNSS, tachimetru oraz lidarowego skanera laserowego
  • wykonuje pomiary geodezyjne w portach i przystaniach morskich, ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury zapewniającej dostęp do portów i przystani
  • bierze udział przy nalotach lotniczych z użyciem bezzałogowych statków latających UAV
  • przetwarza fotogrametryczne zdjęcia lotnicze w celu opracowania ortofotomap oraz numerycznych modeli pokrycia terenu na potrzeby monitoringu brzegu morskiego
  • wykonuje prace kartograficzne przy wykorzystaniu informatycznego systemu informacji geograficznej (GIS), komputerowego wspomagania projektowania (CAD) oraz urządzeń pomiarowych
  • bierze udział w okazywaniu, wznawianiu i rozgraniczaniu granic nieruchomości w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Urzędu
  • weryfikuje i opiniuje wyniki prac geodezyjnych zlecanych przez Urząd w celu zapewnienia wysokiej jakości danych geodezyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku: geodezja i kartografia
  • powyżej roku doświadczenia zawodowego w obszarze: wykonywanie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych lub wykonywanie opracowań kartograficznych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii w zakresie wykonywanych zadań
  • umiejętność obsługi tachimetru, niwelatora oraz odbiornika GNSS
  • umiejętność wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych
  • umiejętność wykonywania opracowań kartograficznych z wykorzystaniem informatycznego systemu informacji geograficznej (GIS) lub komputerowego wspomagania projektowania (CAD)
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • studia podyplomowe w zakresie Systemu Informacji Geograficznej (GIS)
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze: wykonywanie geodezyjnych pomiarów przemieszczeń i osiadań konstrukcji lub/i strefy brzegowej
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze: praca w administracji publicznej
  • świadectwo kwalifikacji operatora bezzałogowego statku powietrznego
  • uprawnienie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji
  • posiadanie certyfikatu dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „poufne”
  • znajomość przepisów z zakresu Prawa Wodnego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o obszarach morskich RP i administracji morskiej
  • umiejętność obsługi tachimetru LEICA serii TS
  • umiejętność obsługi niwelatora LEICA serii LS
  • umiejętność obsługi odbiornika GNSS LEICA serii GS
  • umiejętność obsługi naziemnego skanera laserowego,
  • umiejętność wykonywania pomiarów przemieszczeń i osiadań konstrukcji
  • umiejętność obsługi bezzałogowego statku powietrznego (UAV)
  • umiejętność wykonywania opracowań kartograficznych z wykorzystaniem oprogramowania ArcGIS
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- wysiłek fizyczny
- praca w terenie
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagraniczne wyjazdy służbowe

miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- winda
- brak podjazdu
- brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych

inne czynniki, w tym niebezpieczne
- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- zmienne warunki atmosferyczne
- praca na wysokości
- kleszcze

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
  • Aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3724,58 zł - 4100,50 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 58 355 35 65.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 9 stycznia 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112529"
na adres:
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.

    Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych

    Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania
    Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:

    • ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;
    • ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;
    • wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.

    Podstawy przetwarzania danych:

    • Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
    • Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
    • Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności – jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja - art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.

    Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    Okres przechowywania danych
    Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata - od daty publikacji wyniku naboru a następnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

    Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:

    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • usunięcia danych osobowych;
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Gdyni

Udostępnił: Katarzyna Bartkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 23.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×