Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
16-400 Suwałki ul. Wincentego Witosa 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 121499 / 26.05.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno - kadrowych Sekcja organizacyjno - kadrowa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • - realizuje zadań z zakresu planowania i sprawozdawczości komendy miejskiej,
  • - zapewnia właściwego obiegu dokumentacji i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej,
  • - pomaga przy wspłółorganizacji uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo-pożarniczych, prowadzenie kroniki,
  • - realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej,
  • - prowadzi sprawy w zakresie pieczęciami i stemplami komendy miejskiej,
  • - realizuje zadania kadrowe w Komendzie MIejskiej PSP w Suwałkach,
  • - obsługuje urządzenia biurowe oraz programy informatyczne, w tym EZD PUW,
  • - opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje, regulaminy, procedury i wytyczne komendanta miejskiego dotyczace służby i pracy,
  • - prowadzi obsługę techniczno - biurową sekretariatu komendanta miejskiego - obsluga interesantów, organizacji narad słuzbowych - okresowo.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy administracyjnej na podstawie stosunku pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe 1) studia wyższe na kierunku: administracja, prawo pracy, kadry, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi, i/lub 2) studia podyplomowe w zakresie: administracja, prawo pracy, kadry, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi, i/lub 3) dodatkowo kurs w zakresie kadr - kurs RODO - dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu - wysoka kultura osobista i kierowanie się zasadami etyki zawodowej - prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu w godzinach 7.30 – 15.30.
- Praca pod presją czasu, obsługa interesantów, liczne bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe
- Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
- Wyjazdy służbowe krajowe
- Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
- Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak zainstalowanej windy i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, fax, niszczarka.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- analiza i weryfikacja dokumentów, (ocena złożonych dokumentów uwzględniająca ich kompletność i stawiane wymagania)
- rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
ul. Wincentego Witosa 10
16-400 Suwałki
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30
Opis koperty: Imię i nazwisko, nr telefonu oraz "Oferta pracy w służbie cywilnej"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 711 75 35
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) informujemy, że:
    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski Państwowej
    Straży Pożarnej w Suwałkach (16-400 Suwałki, ul. Wincentego Witosa 10 , tel. 47 711 75 10, fax.
    47 711 75 09, e-mail: sekretariat@kmpsp.suwalki.pl).
    2. W Komendzie Miejskiej PSP w Suwałkach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych (15 – 062
    Białystok, ul. Warszawska 3, tel. 47 711 70 76, fax. 85 653 72 16, e-mail: iod@straz.bialystok.pl ).
    3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
    Lp Cel przetwarzania Podstawa przetwarzania Odbiorcy danych
    1
    Proces postepowania kwalifikacyjnego w zakresie
    rekrutacji dla kandydatów do korpusu służby cywilnej
    Art.221 Kodeksu pracy
    Art.26 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o służbie cywilnej
    Art. 6 ust 1 lit c RODO
    KM PSP / Komisja
    rekrutacyjna
    4. Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    5. Pani(a) dane osobowe w przypadku nie przyjęcia do służby będą przechowywane przez okres 30 dni
    po zakończeniu procesu rekrutacji. Po tym terminie w przypadku ich nieodebrania, zostaną zniszczone.
    Dane osobowe kandydatów przyjętych do służby będą dalej przetwarzane w celu realizacji zadań
    wynikających ze stosunku służbowego.
    6. Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia,
    ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia
    danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    7. Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-
    193 Warszawa, ul. Sławki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, infolinia: 606-950-000) jeżeli uzna
    Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    RODO.
    8. Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.
    Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie negatywne rozpatrzenie podania
    o przyjęcie do pracy.
    9. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu
    podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego
    rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO.
    Zapoznałem/am się z powyższymi informacjami .
    .................................................... …………………….…………......................
    (miejscowość i data) (czytelny podpis osoby wyrażającej zgodę)

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach

Udostępnił: Jacek Falicki

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Wprowadzono: 26.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×