Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
18-400 Łomża Generała Sikorskiego 48/94
print as PDF
Ogłoszenie nr 83538 / 27.08.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: w Sekcji Finansowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży Sekcja Finansowo Księgowa
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie list płac wynagrodzeń, równoważników, świadczeń należnych dla pracowników cywilnych i strażaków komendy,
  • rozliczanie podatku od osób fizycznych,
  • rozliczanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • prowadzenie rejestru faktur, sporządzanie przelewów i obsługa bankowa,
  • wykonywanie czynności operatora systemów FT-Płace, FT-FK (finasowoksięgowy), FT-PKZP, Programu PŁATNIK, w tym: obliczanie płac, sporządzanie wydruków, przetwarzanie i wysyłanie drogą elektroniczną naliczeń składek ZUS za pomocą programu Płatnik, wprowadzanie dokumentów do programu FT-FK,
  • udział w sporządzaniu sprawozdawczości i analiz z działalności finansowej, zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • dekretacja dokumentów księgowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Staż pracy co najmniej 1 rok co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia spraw finansowych lub w rachunkowości
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku: rachunkowość, finanse lub ekonomia
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
  • umiejętność organizacji pracy własnej i efektywnego zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

inne świadczenia pieniężne wynikające z ustawy o Służbie Cywilnej

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Warunki pracy

•       praca biurowa w siedzibie urzędu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na II piętrze budynku,

•       praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 — 15.30,

•       wyjazdy służbowe krajowe,

•       praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka),

•       praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

•       oświetlenie sztuczne i naturalne,

•       praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,

•       brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,

•       praca wymagająca dyspozycyjności.

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

- etap I — weryfikacja formalna ofert.

Komisja kwalifikacyjna, powołana przez Komendanta Miejskiego PSP w Łomży, dokona oceny złożonych przez kandydatów dokumentów uwzględniając ich kompletność i stawiane wymagania.

 

- etap II — sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych
w ogłoszeniu). Każde z pytań punktowane jest w skali 0 lub 1. Czas trwania testu 45 minut,

- etap III — rozmowa kwalifikacyjna — dla osób, które osiągnęły podczas sprawdzianu wiedzy lub umiejętności i kompetencji liczbę punktów  co najmniej 11.

Zakres rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będzie zagadnień ogólnospołecznych. Rozmowa będzie miała na celu bliższe poznanie kandydata, jego doświadczenia zawodowego, jego wyobrażenia o pracy w PSP, motywów którymi kieruje się
w staraniu o przyjęcie do pracy. Rozmowa kwalifikacyjna będzie podlegała punktacji od 0 do 20 punktów. Każdy z czterech członków komisji kwalifikacyjnej może przyznać kandydatowi/ kandydatce od 0 do 5 punktów.

Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona zostanie w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Łomży ul. Generała Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża.

Kandydat zobowiązany jest do posiadania maseczki zasłaniającej usta i nos
w trakcie pobytu na terenie Komendy, a także posiadania przy sobie własnych przyborów do pisania.

Na podstawie Art. 29a ust. 1 ustawy o służbie cywilnej w toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Miejskiemu PSP w Łomży celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KM PSP w Łomży, na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Łomży  www.gov.pl/web/kmpsp-lomza  oraz zamieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie KM PSP w Łomży.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-11-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 17 września 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Sekretariat Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Łomży ul. Generała Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej” osobiście lub drogą pocztową.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7117430 GSM 660770845 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:00.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Łomży (18-400 Łomża, ul. Generała Sikorskiego 48/94, tel./fax 86 2150220, e-mail: kmpsplo@straz.lomza.pl ). Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: 15 – 062 Białystok, ul. Warszawska 3, tel. 85 6702753, fax. 85 6537216,
     e-mail iod@straz.bialystok.pl. ane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu realizacji zadań wynikających z procesu rekrutacji. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski PSP
    w Łomży. Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu
    o naborze. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
    a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

          Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi  przepisami archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania,  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:

            Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

         

     
     

    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało            przekazaniu  poza   obszar            obowiązywania        RODO ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży

Udostępnił: Krzysztof Janczewski

Komórka organizacyjna: KM PSP Łomża

Wprowadzono: 27.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×