Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
18-400 Łomża Generała Sikorskiego 48/94
print as PDF
Ogłoszenie nr 83538 / 27.08.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: w Sekcji Finansowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży Sekcja Finansowo Księgowa
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie list płac wynagrodzeń, równoważników, świadczeń należnych dla pracowników cywilnych i strażaków komendy,
  • rozliczanie podatku od osób fizycznych,
  • rozliczanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • prowadzenie rejestru faktur, sporządzanie przelewów i obsługa bankowa,
  • wykonywanie czynności operatora systemów FT-Płace, FT-FK (finasowoksięgowy), FT-PKZP, Programu PŁATNIK, w tym: obliczanie płac, sporządzanie wydruków, przetwarzanie i wysyłanie drogą elektroniczną naliczeń składek ZUS za pomocą programu Płatnik, wprowadzanie dokumentów do programu FT-FK,
  • udział w sporządzaniu sprawozdawczości i analiz z działalności finansowej, zatrudnienia i wynagrodzenia,
  • dekretacja dokumentów księgowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Staż pracy co najmniej 1 rok co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia spraw finansowych lub w rachunkowości
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku: rachunkowość, finanse lub ekonomia
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
  • umiejętność organizacji pracy własnej i efektywnego zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

inne świadczenia pieniężne wynikające z ustawy o Służbie Cywilnej

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 17 września 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Sekretariat Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Łomży ul. Generała Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej” osobiście lub drogą pocztową.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7117430 GSM 660770845 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:00.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży

Udostępnił: Krzysztof Janczewski

Komórka organizacyjna: KM PSP Łomża

Wprowadzono: 27.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×