Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
18-400 Łomża Ul. Generała Sikorskiego 48/94
print as PDF
Ogłoszenie nr 117283 / 10.03.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udział w opracowywaniu planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych,
  • współpraca w zakresie sporządzania planów zakupów oraz ich realizacji ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy,
  • prowadzenia magazynu i depozytu komendy,
  • udział w sporządzaniu sprawozdań statystycznych,
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej komendy,
  • prowadzenie spraw z zakresu ewidencji środków trwałych i inwentarza,
  • wykonywanie czynności operatora systemów FT-ST7 ( środki trwałe), FT-GM (gospodarka magazynowa) , FT-EW ( ewidencja wyposażenia),FT-UM7 ( system obsługi umundurowania),
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy w celu sprawdzenia stanu faktycznego składników majątku z ewidencją księgową.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym,
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zagadnień z zakresu gospodarki magazynowej,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku: logistyka, informatyka, rachunkowość finanse lub ekonomia
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność
  • umiejętność organizacji pracy własnej i efektywnego zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

inne świadczenia pieniężne wynikające z ustawy o Służbie Cywilnej

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

•       praca biurowa w siedzibie urzędu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży, w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na II piętrze budynku,

•       praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 — 15.30,

•       wyjazdy służbowe krajowe,

•       praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka),

•       praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

•       oświetlenie sztuczne i naturalne,

•       praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,

•       brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,

•       praca wymagająca dyspozycyjności.

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

- etap I — weryfikacja formalna ofert.

Komisja kwalifikacyjna, powołana przez Komendanta Miejskiego PSP w Łomży, dokona oceny złożonych przez kandydatów dokumentów uwzględniając ich kompletność i stawiane wymagania.

 

- etap II — sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych
w ogłoszeniu). Każde z pytań punktowane jest w skali 0 lub 1. Czas trwania testu 45 minut,

- etap III — rozmowa kwalifikacyjna — dla osób, które osiągnęły podczas sprawdzianu wiedzy lub umiejętności i kompetencji liczbę punktów  co najmniej 10.

Zakres rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będzie zagadnień ogólnospołecznych. Rozmowa będzie miała na celu bliższe poznanie kandydata, jego doświadczenia zawodowego, jego wyobrażenia o pracy w PSP, motywów którymi kieruje się
w staraniu o przyjęcie do pracy. Rozmowa kwalifikacyjna będzie podlegała punktacji od 0 do 20 punktów. Każdy z czterech członków komisji kwalifikacyjnej może przyznać kandydatowi/ kandydatce od 0 do 5 punktów.

Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona zostanie w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Łomży ul. Generała Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża.

Kandydat zobowiązany jest do posiadania maseczki zasłaniającej usta i nos
w trakcie pobytu na terenie Komendy, a także posiadania przy sobie własnych przyborów do pisania.

Na podstawie Art. 29a ust. 1 ustawy o służbie cywilnej w toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Miejskiemu PSP w Łomży celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KM PSP w Łomży, na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Łomży  www.gov.pl/web/kmpsp-lomza  oraz zamieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie KM PSP w Łomży.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Sekretariat Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Łomży ul. Generała Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej” osobiście lub drogą pocztową.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7117430 GSM 660770845 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:00.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Łomży (18-400 Łomża, ul. Generała Sikorskiego 48/94, tel./fax 86 2150220, e-mail: kmpsplo@straz.lomza.pl ). Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: 15 – 062 Białystok, ul. Warszawska 3, tel. 85 6702753, fax. 85 6537216,
     e-mail iod@straz.bialystok.pl. ane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu realizacji zadań wynikających z procesu rekrutacji. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski PSP
    w Łomży. Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu
    o naborze. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
    a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

          Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi  przepisami archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania,  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:

            Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

         

     
     

    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało            przekazaniu  poza   obszar            obowiązywania        RODO ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży

Udostępnił: Krzysztof Janczewski

Komórka organizacyjna: KM PSP Łomża

Wprowadzono: 10.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×