Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
35-036 Rzeszów Ul. Dąbrowskiego 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 73204 / 15.01.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: umów i opłat za media w Wydziale Inwestycji i Remontów
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje dokumentację w celu realizacji zamówień publicznych dla dostaw mediów i usług niezbędnych do prawidłowego utrzymania obiektów wykorzystywanych dla potrzeb Policji województwa podkarpackiego;
  • Przygotowuje umowy na dostawy mediów: energii elektrycznej, cieplnej, gazu, wody, odprowadzenia ścieków oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych lub deklaracje na odbiór odpadów komunalnych dla wszystkich nieruchomości wykorzystywanych dla potrzeb Policji;
  • Sporządza analizy, sprawozdania i bieżące informacje w zakresie zużycia poszczególnych mediów w terminach i zakresie wymaganym w bieżącej korespondencji;
  • Uczestniczy w planowaniu wydatków budżetowych w pozycjach związanych z zakupem mediów;
  • Analizuje faktury wystawiane przez dostawców mediów pod względem ich zgodności z zawartymi umowami;
  • Uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacyjnych i komisjach ds. wybrakowania, przeklasyfikowania majątku;
  • Prowadzi ewidencję zawartych i obowiązujących umów na dostawę poszczególnych mediów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
  • Bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów i ustaw regulujących sprawy zamówień publicznych, regulujących kwestie związane z dostawą mediów (en. elektryczna, en. cieplna, gaz) - prawo energetyczne
  • Znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustaw o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Znajomość przepisów KPA, KC, ustawy o podatku od towarów i usług
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność rozwiazywania problemów
  • Umiejętności analityczne
  • Kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub związane z gospodarką nieruchomościami
  • Doświadczenie w przygotowaniu i nadzorze nad realizacją umów cywilno - prawnych
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe np.: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania doświadczenia w przygotowywaniu i nadzorze nad realizacją umów cywilno - prawnych - kopie dokumentów potwierdzających takie doświadczenie
calendar icon

Aplikuj

do 25 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów
Zalecamy wysyłanie dokumentów pocztą.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 821 2672
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie

Udostępnił: Katarzyna Walas-Pondo

Komórka organizacyjna: Sekcja Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Rzeszowie

Wprowadzono: 15.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×