Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
37-700 Przemyśl ul. Bohaterów Getta 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 78407 / 18.05.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Obsługi Kancelaryjnej Sekretariatu Ogólnego w Zespole Prezydialnym Wydziału Administracyjno - Gospodarczego
#obsługa sekretarska
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje i wysyła korespondencje jawną oraz odbiera osobiście korespondencję dostarczoną przez interesantów, otwiera otrzymywane przesyłki.
  • Przedkłada korespondencję jawną kierownictwu, celem dekretacji na poszczególne komórki organizacyjne lub jednostki Policji.
  • Rejestruje korespondencję w dzienniku podawczym, doręcza korespondencję oraz prowadzi książki doręczeń.
  • Terminowo przekazuje zadekretowaną korespondencję właściwym komórkom organizacyjnym i jednostkom za pokwitowaniem w dzienniku podawczym.
  • Sporządza wykazy dla korespondencji wychodzącej do Starostwa Powiatowego, Urzędu Miasta, Prokuratury, Sądu, Poczty Resortowej.
  • Wysyła korespondencję listową za pośrednictwem Poczty Polskiej, obsługuje elektroniczny rejestr przesyłek pocztowych "Elektroniczny Nadawca" oraz prowadzi wykaz przesyłek.
  • Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Policyjnej Poczty Elektronicznej.
  • Prowadzi rejestr teczek i spraw, rejestr delegacji.
  • Gromadzi i udostępnia resortowe i pozaresortowe akty prawne w KMP w Przemyśl.
  • Prowadzi rejestr: aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu, Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie, MSW oraz KGP.
  • Archiwizuje i brakuje akty prawne, archiwizuje dokumenty oraz rejestry kancelaryjne znajdujące się na stanie sekretariatu.
  • Kontroluje obieg dokumentacji oraz prawidłowość funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie wypełniania postanowień instrukcji kancelaryjnej.
  • Sprawdza i udziela informacje, co do zdarzeń zarejestrowanych w prowadzonych dziennikach, opracowuje na potrzeby kierownictwa jednostki pisma.
  • Rejestruje karty zdarzeń doraźnych, zapewnia właściwą ochronę dokumentów znajdujących się na stanie sekretariatu, odbiera i łączy telefony.
  • Udziela informacje interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwej komórki organizacyjnej, jednostki Policji lub stanowisk pracy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 190 roku o Policji (tj. Dz. U z 2020 roku, poz. 360 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2020 z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982 roku o pracownikach urzędów państwowych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 537 z późn. zm.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych lub kopia Poświadczenia Bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych.
  • Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • ZARZĄDZENIE NR 20 MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SPRAWIE INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ ORAZ JEDNOLITEGO RZECZOWEGO WYKAZU AKT MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 19 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.MSWiA z 2016 r. poz. 20)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy związanej z obsługą kancelaryjną sekretariatu w jednostkach Policji
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzajacego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzajacym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego poniżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomiesczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe. Lokalizacja w budynku biurowym z windą na 1 piętrze. Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podac numer ogłoszenia, nazwę komórki organziacyjnej oraz stanowisko na które składana jest oferta. Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. Życiorys (CV), list motywacyjny muszą być własnoręcznie czytelnie podpisane - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. Długośc i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów. Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania rekrutacyjnego.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: nie mniej niż 2800 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych;

II etap: Test wiedzy;

III etap: Test praktyczny ze znajomości obsługi komputera;

IV etap: Rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-07-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-04-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78407"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1
37-700 Przemyśl
Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu I piętro, pokój nr 154
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-823-33-80 lub 823-34-84 lub 823 - 33-86 lub 823-34-95 lub 823 - 35-77
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Przemyślu z siedzibą przy ul. Bohaterów Getta 1
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przemysl@rz.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Udostępnił: Daniel Siemaszko

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia WAG

Wprowadzono: 18.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×