Biuro - zdjęcie 2
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 78406 / 18.05.2021
Dołącz do nas jako:

referendarz

Do spraw: monitoringu powietrza, wspomagania zadań w zakresie udostępniania informacji o środowisku i realizacji zadań kancelaryjnych w Departamencie Monitoringu Środowiska, Regionalnym Wydziale Monitoringu Środowiska we Wrocławiu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Pod nadzorem przełożonego przygotowuje i udostępniania informacje z zakresu jakości powietrza, w tym: informacje o przekroczeniach poziomów informowania i alarmowych dla wojewódzkiego centrum zarządzania kryzysowego dla potrzeb inicjowania działań określonych w planach działań krótkoterminowych oraz informacje o tle substancji w powietrzu, dla których określony jest poziom dopuszczalny.
  • Pod nadzorem przełożonego wykonuje zadania z zakresu monitoringu jakości powietrza: uczestniczy w pracach związanych z nowymi lokalizacjami stacji pomiarowych, przygotowuje i prowadzi dokumentację lokalizacji stacji i na bieżąco monitoruje poprawność ich lokalizacji, sprawdza prawidłowość wyników pomiarów jakości powietrza przekazywanych do wojewódzkiej bazy danych jakości powietrza, aktualizuje i weryfikuje wojewódzką bazę danych, kontroluje transmisję danych z poziomu wojewódzkiego na poziom krajowy.
  • Pod nadzorem przełożonego prowadzi prace związane z udostępnianiem informacji o środowisku w zakresie pozostałych komponentów środowiska: wód, gleb, hałasu i promieniowania elektromagnetycznego, na podstawie dostępnych baz danych Państwowego Monitoringu Środowiska i posiadanych informacji o środowisku, z wykorzystaniem narzędzi informacji przestrzennej na potrzeby m.in. programów monitoringu, raportów i sprawozdań i wniosków o informacje o środowisku.
  • Pod nadzorem przełożonego przygotowuje informacje dotyczących jakości środowiska w województwie dolnośląskim dla serwisu internetowego GIOŚ, w tym portalu „Jakość Powietrza”.
  • Pod nadzorem przełożonego bierze udział we wdrażaniu i obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w GIOŚ na terenie województwa dolnośląskiego.
  • Pod nadzorem przełożonego prowadzi obsługę kancelaryjną, w tym ewidencję i skanowanie pism wpływających i wychodzących, prowadzi korespondencję dotyczącą spraw organizacyjno-administracyjnych i kancelaryjnych z centralą DMŚ w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy RWMŚ a siedzibą Departamentu.
  • Pod nadzorem przełożonego prowadzi sprawy związane z obsługą przesyłek pocztowych i kurierskich, w tym prowadzi książkę nadawczą korespondencji oraz przewozi przesyłki do wskazanego urzędu pocztowego, w celu ich nadania.
  • Pod nadzorem przełożonego, we współpracy z pracownikami Departamentu Administracyjnego- Finansowego wspomaga obsługę administracyjno-gospodarczą: prowadzi sprawy kadrowe w zakresie ewidencji nieobecności, prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem, prowadzi dokumentację pojazdów służbowych, przygotowuje dokumenty do archiwizacji – w celu zapewnienia sprawnej pracy Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • biegła znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office, środowisko Windows, Internet
  • znajomość ustawy - Prawo ochrony środowiska i przepisów wykonawczych dot. oceny jakości powietrza
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub firmie na podobnym stanowisku pracy
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • znajomość programów GIS (np. ArcGIS, QGIS),
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrego organizowania swojej pracy oraz efektywnego zarządzania czasem, asertywność, odporność na stres.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
calendar icon

Aplikuj

do 1 czerwca 2021

na adres:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „60/RWMŚ/WR/2021”
lub na adres mailowy rekrutacje@gios.gov.pl
z dopiskiem: „60/RWMŚ/WR/2021”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 369-22-21, 22 369-25-44.
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.06.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Patrycja Antczak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 18.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×