Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu
37-700 Przemyśl ul.Jagiellońska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 134698 / 06.03.2024
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: dotacji Wydział ds. Inspekcji Zabytków Ruchomych i Nieruchomych
#ochrona dziedzictwa narodowego #ochrona zabytków

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi weryfikację formalną składanych wniosków o udzielenie dotacji
  • Przygotowuje projekty umów o udzielenie dotacji
  • Rozlicza udzielone dotacje
  • Kontroluje prawidłowość realizacji zadania objętego dotacją
  • Sporządza wykaz udzielonych dotacji
  • Sporządza zawiadomienia i sprawozdania o udzielonych dotacjach
  • Przygotowuje projekty aktów prawnych w zakresie trybu udzielania i rozliczania dotacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze dotacji
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy

·      praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, 

·      wyjazdy w teren,

·      obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka), 

·      kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. 

 

 

 

Dodatkowe informacje

Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze lub nie podpisane nie będą rozpatrywane.

W przypadku dokumentów przesyłanych pocztą za datę wpływu przyjmuje się datę nadania.

W ofercie należy podać dane kontaktowe (e-mail, numer telefonu).

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane i opatrzone aktualną datą.

List motywacyjny powinien być podpisany.

Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem
zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
(według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu
informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z
2023 r. poz. 342, 497).

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 16 678 61 78 lub 16 678 59 44.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metody i techniki naboru zastosowane w naborze:

Weryfikacja formalna ofert (wszyscy kandydaci, którzy dostarczyli stosowne dokumenty i spełniają wymagania formalne, biorą udział w dalszych etapach naboru).

Kolejne etapy naboru przeprowadzane są, w zależności od liczby kandydatów spełniających wymogi formalne, w następujących formach:

- w przypadku mniejszej niż 10 liczby kandydatów:1) rozmowy kwalifikacyjnej, 2) testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych).

- w przypadku większej lub równej 10 liczbie kandydatów:1)  testu wiedzy, 2) rozmowy kwalifikacyjnej, 3) testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych).

Kwalifikację do testu umiejętności praktycznych otrzymują kandydaci, którzy:

1) w  przypadku  testu  wiedzy  uzyskali  wynik  co  najmniej  50%  prawidłowych  odpowiedzi. Komisja wybiera do 10 osób z najlepszym wynikiem, w przypadku uzyskania wyników kwalifikujących przez więcej niż 10 osób - Komisja wybiera kandydatów, którzy  udzielili  najwięcej  prawidłowych odpowiedzi;

2) w przypadku rozmów kwalifikacyjnych uzyskali co najmniej 60% możliwych do uzyskania punktów (limit punktowy zależy od liczby pytań zadanych  przez Komisję, za każde pytanie Komisja może przyznać od 0 do 5 punktów). Komisja wybiera do 5 osób z najlepszym wynikiem.

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska wymaganego progu 50% poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy, 60% możliwych do uzyskania punktów w  rozmowie  kwalifikacyjnej,  nabór uznaje się za nierozstrzygnięty.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 18 marca 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134698"
na adres:
ul. Jagiellońska 29, 37-700 Przemyśl, pokój nr 31 (sekretariat)
lub przez EPUAP na adres skrytki
/WUOZPrzemysl/skrytka lub /WUOZPrzemysl/SkrytkaESP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
16 678 59 44
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
    osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
    Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków, 37-700 Przemyśl, ul. Jagiellońska 29, rodo@wuozprzemysl.pl
    Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo@wuozprzemysl.pl,
    telefonicznie: 16 678 59 44, wew. 39, 16 678 61 78, wew. 39.
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Informacje o odbiorcach danych: Udostępniane dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    Uprawnienia:
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie
    w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
     

Wytworzył/odpowiada: Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Przemyślu

Udostępnił: Ewelina Kobylańska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 06.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×