Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Krośnie
38-400 Krosno ul. Lwowska 28
print as PDF
Ogłoszenie nr 87045 / 04.11.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi technicznej urządzeń łączności w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie obsługi technicznej telefonii IP, rejestratora rozmów telefonicznych, korespondencji radiowych i faksowych, polegającej na : utrzymaniu i konfiguracji telefonii IP, rejestratora rozmów, wykonaniu niezbędnych napraw, konserwacji i modernizacji, nadzorowaniu napraw wykonywanych przez serwis zewnętrzny
  • prowadzenie przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu łączności radiowej w KMP Krosno i podległych jednostkach
  • montaż urządzeń łączności radiowej w pomieszczeniach biurowych i środkach transportu
  • montaż i drobne naprawy faksów, aparatów telefonicznych i radiostacji
  • prowadzenie dokumentacji technicznej - przeglądy i konserwacje systemu zasilania urządzeń łączności radiowej oraz dokumentacji technicznej, ilościowej i ewidencyjnej urządzeń łączności radiowej, telefonicznej i urządzeń współpracujących
  • prowadzenie ewidencji rozchodu materiałów i części zamiennych urządzeń łączności radiowej, telefonicznej i urządzeń współpracujących
  • okresowe przeglądy anten, masztów i ich uziemień na budynku komendy i jednostek podległych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne o kierunku telekomunikacji, teletransmisji, komutacji, informatyki lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy z cyfrowymi urządzeniami telekomunikacyjnymi, radiowymi i rejestrującymi,
  • świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
  • Prawo jazdy kat. B
  • znajomość systemów rejestrujących i łączności radiowej
  • znajomość techniki kabli miedzianych i światłowodowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • biegła obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnych i programów biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku telekomunikacji, teletransmisji, komutacji, informatyki lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy z cyfrowymi urządzeniami telekomunikacyjnymi, radiowymi i rejestrującymi
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy, praca w siedzibie urzędu i w terenie

praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca z bazami danych/programami

specjalistycznymi, budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku znajduje winda

Dodatkowe informacje
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie 3.099 zł. brutto

List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,

List motywacyjny oraz oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.

Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu.

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone,

Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Techniki i metody selekcji:

- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna,

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia Prawo jazdy kat. B
  • kopia świadectwa kwalifikacyjnego E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej przed dopuszczeniem do pracy na stanowisku związanym z dostępem informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne". Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 87045"
na adres:
Komenda Miejska Policji
ul. Lwowska 28
38-400 Krosno
Zespół Kadr i Szkolenia, pokój nr 1014

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 828 3818
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Krośnie 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28 Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.krosno@rz.policja.gov.pl.,

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Krośnie

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Krośnie

Udostępnił: Elżbieta Pelc

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×