Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
37-500 Jarosław ul. Poniatowskiego 50
print as PDF
Ogłoszenie nr 134603 / 03.03.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. realizacji obsługi finansowej Zespół Finansów Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje projekty porozumień samorządów z KWP w Rzeszowie w ramach środków przekazanych na Fundusz Wsparcia Policji
  • sporządza wnioski na zakup towarów i usług na potrzeby jednostki, w ramach zamówień publicznych i wydatkowania środków przekazanych przez jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem aktualnych kodów CPV
  • prowadzi ewidencję z rachunków biegłych sadowych, na bieżąco rozlicza i przesyła rachunki do KWP w Rzeszowie
  • opracowuje dokumenty finansowe, faktury, rachunki i inne dowody księgowe, rozlicza je i przesyła do KWP w Rzeszowie
  • przyjmuje gotówkę za nałożone mandaty karne, opowiada za powierzone mienie w postaci środków pieniężnych oraz druków ścisłego zarachowania, prowadzi ich ewidencję oraz rozliczenie, odpowiada za mienie powierzone i druki ścisłego zarachowania
  • prowadzi rejestr oraz wypisuje dowody przyjęcia i rozchodu materiałów biurowych, części samochodowych, sprzętu i wyposażenia oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie
  • nalicza zwrot kosztów z tytułu dojazdów do służby funkcjonariuszy
  • rozlicza i przesyła rachunki dotyczące usług parkowania i holowania pojazdów do celów procesowych, zgodnie z obowiązującymi umowami
  • wprowadza dane do platformy zakupowej zamówień publicznych prowadzonej dla KWP w Rzeszowie
  • przyjmuje wnioski za ryczałt 1000 km, z tytułu przejazdu jednorazowego dla funkcjonariuszy
  • wysyła zapytania ofertowe w celu realizacji zamówień
  • przygotowuje wnioski do KWP w Rzeszowie o przeprowadzenie w ramach zamówień publicznych przetargów w zakresie usług holowania i parkowania pojazdów
  • archiwizuje dokumentację służbową
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe znajomość ustawy o Policji znajomość ustawy o rachunkowości znajomość ustawy o finansach publicznych znajomość ustawy o zamówieniach publicznych biegła znajomość MS Office zdolności skutecznego komunikowania się zdolność analitycznego myślenia odpowiedzialność
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lata 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później . Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, na kierunku administracja, związane z zamówieniami publicznymi
  • znajomość Excel
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy posiada widnę zewnętrzną, brak windy wewnętrz budynku. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Toaleta na parterze budynku dostosowana jest dla potrzeb osób niepłnosprawnych. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym
  • Test pisemny
  • Rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 13 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134603"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
ul. Poniatowskiego 50
37-500 Jarosław
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48 47 8241 361,
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jarosławiu, adres: ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław;

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław e-mail: iod.jaroslaw@rz.policja.gov.pl;

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych: -

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    Uprawnienia:

    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jarosławiu, adres: ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław;

    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław e-mail: iod.jaroslaw@rz.policja.gov.pl;

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Informacje o odbiorcach danych: -

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    Uprawnienia:

    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

Udostępnił: Marta Gałuszka

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 03.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×