Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu
49-300 Brzeg ul. Bolesława Chrobrego 21
print as PDF
Ogłoszenie nr 70285 / 21.10.2020
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Wydziale Rekrutacji
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udział w kwalifikacji wojskowej w roli przedstawiciela wojskowego komendanta uzupełnień
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie powoływania do terytorialnej służby wojskowej
  • Prowadzenie ewidencji wojskowej w systemach elektronicznych
  • Sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz z rekrutacji i naboru to terytorialnej służby wojskowej
  • Realizowanie zadań z zakresu promocji i rekrutacji do ochotniczych form czynnej służby wojskowej
  • Współudział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień, bilansów w zakresie prowadzonej ewidencji
  • Rekrutacja i nabór do NSR i okresowej służby wojskowej
  • Opracowywanie projektów decyzji wojskowego komendanta uzupełnień i odpowiedzi na pozostałe pisma od zainteresowanych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość systemu operacyjnego MS Windows oraz programu MS Word i Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, bezpieczeństwo narodowe (pokrewne) lub studia wojskowe
  • Doświadczenie zawodowe w resorcie Obrony Narodowej
  • doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia ewidencji wojskowej
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność
  • odporność na stres związany z obsługą petentów zewnętrznych
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- reprezentacja urzędu we współpracy z interesantami, - wyjazdy służbowe; - praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; - brak wind i podjazdów oraz drzwi odpowiedniej szerokości; - stanowisko pracy na parterze;

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W procesie naboru, po formalnej weryfikacji ofert, zastosowane będą następujące metody:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 26 października 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień, ul. B. Chrobrego 21, 49-300 Brzeg
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.10.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych jest Wojskowy Komendant Uzupełnień w Brzegu, z siedzibą w 49-300 Brzeg ul. Bolesława Chrobrego 21, tel. 261 637750
    Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych tel. 261 6370700 wew. 104
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    Uprawnienia:prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brzegu

Udostępnił: Andrzej Mudrak

Komórka organizacyjna: WKU Brzeg

Wprowadzono: 21.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×