Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
00-463 Warszawa Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 73903 / 02.02.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Krajowym Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje zbiorczy plan sieci podmiotów krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego i przedstawia do zatwierdzenia przełożonym, w szczególności poprzez:
  • - analizę stanu istniejącej i planowanej sieci podmiotów ratowniczych KSRG i ich potencjału ratowniczego w zakresie podstawowym i specjalistycznym we współpracy ze specjalistami nadzorującymi poszczególne dziedziny ratownictwa
  • - określenie zbioru podmiotów ratowniczych KSRG, opiniowanie wniosków o włączeniu lub wyłączeniu jednostek z KSRG
  • - aktualizację wykazu podmiotów KSRG
  • Prowadzi nadzór nad budżetem finansowym biura, planuje i rozlicza wydatki
  • Bierze udział w opracowywaniu projektów aktów prawnych, regulaminów, wytycznych i zasad z zakresu właściwości wydziału
  • Bierze udział w opracowywaniu oraz aktualizacji zasad i procedur ratowniczych
  • Analizuje funkcjonowanie ochotniczych straży pożarnych oraz rozwiązania funkcjonujące za granicą
  • Opracowuje materiały w zakresie zleconym przez Komendanta Głównego PSP lub Szefa Obrony Cywilnej Kraju na posiedzenia Sejmu i Senatu RP, komisjach sejmowych i senackich, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, kierownictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Kolegium Komendanta Głównego, Szefa Obrony Cywilnej Kraju oraz innych organów administracji publicznej
  • Bierze udział w pracach zespołów zadaniowych i komisjach powoływanych przez Komendanta Głównego PSP lub prowadzonych przez Dyrektora KCKRiOL
  • Sprawuje zastępstwo za pracownika obsługującego sekretariat (w przypadku jego nieobecności)
  • Współuczestniczy w archiwizacji dokumentacji wydziału
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych PSP lub innej jednostce organizacyjnej podległej lub nadzorowanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Kompetencje miękkie: doskonała organizacja czasu pracy, systematyczność, skrupulatność, i samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia ze stresem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwo wewnętrzne
  • Dobra znajomość Excela
Co oferujemy

·         Stabilną i ciekawą pracę.

·         Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach, konferencjach.

·         Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia
          w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

·         Nagrody jubileuszowe.

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne.

·         Dodatki zadaniowe.

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

·         Miejsce parkingowe na terenie urzędu.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce pracy znajduje się przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego.

Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higienicznosanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na trzecim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Konieczność przemieszczania się pomiędzy budynkami.

Kontakty zewnętrzne z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, komendami wojewódzkimi PSP.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

·  Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
    w ogłoszeniu.

·  Test wiedzy (powyżej 10 kandydatek/kandydatów).

·   Rozmowa kwalifikacyjna.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 12 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73903"
na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
022 523-30-58
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, informujemy, że:

    1) Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 39 00,
    fax. 22 523 30 16, e-mail: sekretariat_kg@kgpsp.gov.pl).

    2) W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523 33 69, fax. 22 523 30 16, e-mail: iod@kgpsp.gov.pl.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: w związku z art. 221
    § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz ustawy
    o służbie cywilnej w celu realizacji procesu rekrutacji; prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    4) podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c i lit. e RODO.

    5) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.

    6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7) Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji; w celu natomiast prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przez okres wynikający z wymogów archiwalnych określonych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej.

    8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

    9) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

    10) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221. Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; w pozostałym zakresie wymogiem koniecznym dla realizacji celu prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    11) przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Izabela Tuszowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Organizacji

Wprowadzono: 02.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×