Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 143749 / 11.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: nadzoru ATM w Inspektoracie ATM, Departament Żeglugi Powietrznej
#administracja publiczna #transport lotniczy
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi czynności kontrolne w procesie certyfikacji i bieżącego nadzoru nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej w zakresie ATM, realizuje krajowe i międzynarodowe standardy oraz zalecenia profilaktyczne w tym zakresie oraz nadzoruje działania naprawcze wynikające z przeprowadzonych kontroli.
  • Prowadzi sprawy związane z nadzorem nad zgłaszanymi zdarzeniami z zakresu ATM/ANS, w tym monitoruje i analizuje zdarzenia zgodnie z właściwościami Inspektoratu.
  • Prowadzi sprawy związane z zakazami lub ograniczeniami lotów, w tym wydaje zezwolenia na loty w strefach o ograniczonym ruchu lotniczym (R).
  • Inicjuje zmiany i opiniuje projekty zmian krajowych i międzynarodowych aktów prawnych w obszarze ATM, w zakresie dotyczącym certyfikacji i nadzoru oraz opracowania norm i procedur w celu zapewnienia aktualności przepisów i zapewnienia skutecznego oddziaływania tworzonego prawa na utrzymanie właściwego poziomu zapewniania służb.
  • Bierze udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów, procedur oraz zasad istotnych dla prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu w celu zachowania zgodności z międzynarodowymi i krajowymi standardami oraz zapewnienia jednolitości w prowadzonych procesach certyfikacji i nadzoru.
  • Bierze udział w prowadzeniu spraw związanych z cybersecurity w obszarze ATM, we współpracy z komórką wiodącą w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Urzędzie.
  • Bierze udział w pracach zespołów problemowych oraz grup roboczych organizacji międzynarodowych w celu wypracowania wspólnych stanowisk oraz standaryzacji procesów w obszarze zarządzania ruchem lotniczym i działalności organów służb ruchu lotniczego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat stażu pracy w lotnictwie
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Prawo jazdy, kat. B
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym (B2)
  • Dobra znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: Ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej; Przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. ATM oraz ASAR
  • Dobra znajomość Kpa
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w nadzorze nad ATM
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania ruchem lotniczym
  • Szkolenia specjalistyczne w zakresie: służb ruchu lotniczego lub zarządzania przestrzenią powietrzną lub zarządzania przepływem ruchu lotniczego lub zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie lub nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (C1)
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Deklaracja dostępności:
https://www.ulc.gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosc

Warunki pracy
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • praca powyzej 4 godzin  przed monitorem ekranowym
  • prowadzenie samochodu w celach służbowych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap - weryfikacja formalna ofert
II etap - część pisemna
III etap - rozmowa rekrutacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kat. B lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego studiów podyplomowych z zakresu zarządzania ruchem lotniczym
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego szkolenia specjalistycznego z zakresu: służb ruchu lotniczego lub zarządzania przestrzenią powietrzną lub zarządzania przepływem ruchu lotniczego lub zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie lub nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (C1) lub oświadczenie w tym zakresie
calendar icon

Aplikuj

do 21 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143749"
na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
"Oferta pracy LOŻ-1/3a-87/2024"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 75 79
22 520 74 02
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), (dalej: RODO), informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247), przy ul. Marcina Flisa 2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: kancelaria@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

    2. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem poprzez adres e-mail: daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

    3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 221 § 1 i § 2 Kodeksu pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda art. 6 ust. 1 lit a RODO na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 

    Urząd Lotnictwa Cywilnego będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę art. 6 ust. 1 lit a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4. Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Urząd Lotnictwa Cywilnego zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

    6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    7. Osobie składające aplikację w procesie rekrutacyjnym przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

    8. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marta Oleksak

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 11.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×