Warszawa - panorama
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 118353 / 29.03.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: windykacji należności w Wydziale Księgowości w Departamencie Budżetu i Finansów
#administracja publiczna #księgowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje projekty zawiadomień o wszczęciu i zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie zwrotu należności, w tym należności budżetu środków UE w ramach realizacji m.in.: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2021 – 2027, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2021 – 2027, celem umożliwienia zapoznania się strony z aktami sprawy toczącego się postępowania.
  • Przygotowuje w I i II instancji projekty decyzji administracyjnych określających wysokość należności przypadających do zwrotu i termin, od którego nalicza się odsetki na zasadach i w formie określonej w przepisach art. 168 i 169 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, celem wyegzekwowania należności budżetu państwa.
  • Przygotowuje w I instancji projekty decyzji administracyjnych określających kwotę przypadającą do zwrotu i termin, od którego nalicza się odsetki na zasadach i w formie określonej w przepisach art. 207 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w ramach realizacji m.in.: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2021 – 2027, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2021 – 2027.
  • Prowadzi sprawy w zakresie dochodzenia od beneficjentów odsetek, o których mowa w art. 189 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, poprzez przygotowywanie w I instancji projektów decyzji, o których mowa w art. 189 ust. 3b tej ustawy, w ramach realizacji m.in.: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2021 – 2027, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2021 – 2027.
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w przedmiocie udzielenia bądź odmowy udzielenia ulg w spłacie należności, w tym należności budżetu środków UE w ramach realizacji m.in.: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2021 – 2027, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2021 – 2027, o których mowa w art. 64 ustawy o finansach publicznych.
  • Przygotowuje projekty wezwań do zapłaty w zakresie dochodzenia zwrotu od Realizatorów należności, z tytułu naruszenia warunków zawartych z Ministrem Zdrowia umów.
  • Przygotowuje projekty umów/ugód w zakresie udzielenia ulg w spłacie należności cywilnoprawnych, o których mowa w art. 55-57 ustawy o finansach publicznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów kodeksu cywilnego
  • Znajomość przepisów ordynacji podatkowej
  • Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i umiejętność ich interpretacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra komunikacja i organizacja pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie znajomości finansów publicznych, postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • Projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;
  • budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
  • Departament Budżetu i Finansów mieści się w budynku C;
  • w budynku „B” i „C” jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych;
  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne

  • Etap 2: test wiedzy, w przypadku gdy więcej niż 10 kandydatów spełni wymagania formalne

  • Etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 10 kwietnia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118353"
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „Starszy specjalista w Wydziale Księgowości w Departamencie Budżetu i Finansów – poz. 1708”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
882 436 193
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
    • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
    • Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Aneta Machnio

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 29.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×