Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Siedlcach
08-110 Siedlce ul. Kazimierzowska 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 94770 / 14.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: administracyjnych w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje wstępną dokumentację (zaproszenia do złożenia ofert, wnioski, zamówienia na usługę/dostawę) w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Koordynuje zadania związane z przygotowaniem przez osoby na poziomie poszczególnych komórek organizacyjnych Zakładu Higieny Weterynaryjnej zapotrzebowania na zakup dostaw i usług.
  • Bierze udział w przygotowaniu projektu rocznego planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych w zakresie zamówień dostaw i usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej na dany rok budżetowy oraz monitoruje ich realizację.
  • Rozlicza umowy z dostawcami na podstawie wniosków o uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Przygotowuje projekty wniosków o przesunięcie w planie rzeczowo-finansowym środków finansowych na zakup dostaw i usług dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z finansami lub w obszarze przygotowań lub prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • podstawowa znajomość przepisów o finansach publicznych
  • znajomość przepisów o zamówieniach publicznych
  • zdolnośc analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z finansami publicznymi i/lub w obszarze przygotowań lub prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • umiejetność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, komunikatywność
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość skorzystania z niskoprocentowej pożyczki mieszkaniowej
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw."trzynastka")
  • Możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, drukarka, skaner),

- kontakt z klientem zewnętrznym,

- praca wymagająca dyspozycyjności,

- zagrożenie korupcją,

- stanowisko zlokalozowane w pokoju biurowym na parterze,

- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,

- budynek Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie przy ul. Lechickiej 21, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,

- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • WYMAGANE OŚWIADCZENIA, CV I LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A OŚWIADCZENIA i LIST MOTYWACYJNY DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA (wzór oświadczeń do pobrania ze strony ww.wiw.mazowsze.pl – zakładka: Praca).
  • W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagany w ogłoszeniu list motywacyjny, CV,
    oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatów/kandydatki i przesłane w formie skanów.
  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru są powiadamiani o ich terminie oraz o metodach i technikach naboru.
  • Kandydaci zakwalifikowani do ostatniego etapu naboru i  którzy wzięli w nim udział, a nie zostali wybrani do
    zatrudnienia, otrzymują informację zwrotną.
  • Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych są o tym informowani.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
  • test wiedzy w przypadku więcej niż 15 ofert,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, z których będzie wynikał rodzaj wykonywanej pracy, stanowisko pracy i długość doświadczenia zawodowego, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków, itp.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, z których będzie wynikał rodzaj wykonywanej pracy, stanowisko pracy i długość doświadczenia zawodowego, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków, itp.
calendar icon

Aplikuj

do 28 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 94770"
na adres:
- osobiście na adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 z dopiskiem "oferta pracy nr 94770,
- pocztą, kurierem na adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Kazimierzowska 29 z dopiskiem "oferta pracy nr 94770,
- elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Siedlcach z dopiskiem "oferta pracy nr 94770",
- elektronicznie na adres rekrutacja@wiw.mazowsze.pl z dopiskiem "oferta pracy nr 94770"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
25-63-264-59 w. 33
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO):

    1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce.

    2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem: 

    - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce, 

    -email: iod@wiw.mazowsze.pl.

    3. Dane osobowe: 

    -będą przetwarzane w celu naboru na wolne stanowiska pracy w WIW z/s w Siedlcach; 

    - nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa;

    - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji;

    - przechowywane będą przez pracownika ds. pracowniczych przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub w przypadku nieobsadzenia stanowiska pracy przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru. Po upływie wskazanego terminu nadesłane oferty kandydatów zostają komisyjnie zniszczone.

    4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje:

    - dostęp do swoich danych osobowych, 

    - prawo żądania ich sprostowania w przypadku nieprawidłowych danych osobowych,

    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    - prawo do usunięcia danych osobowych, ale tylko wtedy, jeżeli ich przetwarzanie nie jest wymagane przepisami prawa,

    - W przypadku przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie i wykraczających poza zakres danych wymaganych ogłoszeniem
    o naborze przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.

    5. W trakcie przetwarzania danych w procesie naboru nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

    6. Podanie danych objętych ogłoszeniem o naborze jest wymogiem ustawowym. Bez przekazania wymaganych danych nie będzie możliwy udział w naborze. Podanie danych w zakresie wykracającym poza katalog danych okreslonych w ogłoszeniu o naborze jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Fakt udostępnienia dodatkowych danych osobowych, niewymaganych w ogłoszeniu, uznajemy za wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

Wytworzył/odpowiada: Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Siedlcach

Udostępnił: Stefanowicz Edyta

Komórka organizacyjna: zespół ds.obsługi prawnej

Wprowadzono: 14.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×