Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
90-113 Łódź ul. Traugutta 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 94772 / 15.03.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: informatycznych w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia sprawne działania infrastruktury informatycznej i technicznej umożliwiającej funkcjonowanie i realizowanie zadań RDOŚ w Łodzi;
  • Realizuje zadania związane z administrowaniem pracy serwerów, programów i aplikacji w celu zapewnienia właściwego poziomu pracy systemu teleinformatycznego RDOŚ w Łodzi;
  • Realizuje zadania związane z administrowaniem kopii zapasowych w celu zapewnienia ochrony dla systemów operacyjnych, programów, platform i danych poprzez tworzenie kopii zapasowych i replikacji;
  • Prowadzi sprawy z zakresu informatyki i zarządzania siecią oraz tworzy, rozwija i utrzymuje zasoby informatyczne RDOŚ w Łodzi;
  • Bierze udział w działaniach zapewniających użytkownikom dostęp do zasobów sieci lokalnej i Internetu, poczty e-mail, zakłada konta sieciowe oraz nadaje uprawnienia użytkownikom do folderów sieciowych i sprawuje nadzór nad bezpieczeństwem danych na dyskach sieciowych;
  • Bierze udział w ochronie antywirusowej i antyspamowej w celu zapewnienia właściwego poziomu teleinformatycznego RDOŚ w Łodzi
  • Instaluje, konfiguruje i aktualizuje oprogramowanie na serwerach i stacjach roboczych;
  • Współpracuje w zakresie realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanego z infrastrukturą informatyczną, jak również kontaktuje się z firmami zewnętrznymi w ramach realizacji tych zamówień.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne i pokrewne
  • Staż pracy co najmniej 4 lata w administracji publicznej
  • specjalistyczna wiedza informatyczna;
  • znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym;
  • znajomość zagadnień związanych z oprogramowaniem;
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i systemami tworzenia kopii zapasowych;
  • wiedza z zakresu administracji i zarządzania systemami serwerowymi;
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
  • terminowość, rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność;
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • umiejętność planowania i współpracy;
  • odporność na stres;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej w obszarze informatyki
  • szkolenie z zakresu wiedzy dotyczącej sprzętu komputerowego, sieci teleinformatycznej i oprogramowań narzędziowych oraz oprogramowania wspomagającego zarządzanie branżowe;
  • znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych i dokonywania zakupów;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, kreatywność;
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy;
  • dokładność;
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
  • znajomość zasad techniki prawodawczej;
  • prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • oferta dodatkowego ubezpieczenia/pakietu medycznego,
  • zapomoga w sytuacji zdarzeń losowych,
  • dofinansowanie do świąt przyznawane dzieciom pracowników.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na realizacji zamówień publicznych i opracowywaniu dokumentów;

- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin - oświetlenie naturalne i sztuczne;

- wykonywanie zadań pod presją czasu;

- częste kontakty z klientem zewnętrznym;

- wyjazdy terenowe;

- praca na XI bądź XII piętrze;

- przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;

- windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;

- niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

- w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na serwisie internetowym https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/wzory-oswiadczen w zakładce O RDOŚ -> Praca -> Wzory oświadczeń.
  • List motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej.
  • Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
  • Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenie informacji o wyniku naboru, w pok. 1209 (XII piętro) siedziby RDOŚ w Łodzi po uprzednim umówieniu się telefonicznym.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w odniesieniu do 0,25 etatu: ok. 1 400,00 zł + dodatek stażowy.
  • Pozostałe oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Mile widziane oferty osób niepełnosprawnych.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 665-03-70.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi informuję, iż nabór przeprowadzany jest, w zależności od liczby kandydatów spełniających wymogi, w następujących formach:
1) w przypadku mniejszej niż 15 liczbie kandydatów - rozmowy kwalifikacyjne oraz testy umiejętności praktycznych(np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych znajomość języka obcego).
2) W przypadku większej lub równej 15 liczbie kandydatów:
a) testu wiedzy,
b) rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych, znajomość języka obcego).

Test wiedzy jest testem wielokrotnego wyboru – czas trwania 60 minut – składającym się z 30 pytań z zakresu znajomości zagadnień i aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu na stanowisko pracy
- maksymalna liczba punktów do uzyskania – 30 pkt.
W teście wiedzy mogą wystąpić pytania otwarte.
Warunkiem udziału w rozmowie kwalifikacyjnej w przypadku pkt 2) jest uzyskanie w teście wiedzy wyniku, który zaklasyfikuje kandydata w piątce kandydatów, którzy udzielili najwięcej prawidłowych odpowiedzi. Dopuszcza się
możliwość zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną większą liczbę kandydatów
w przypadku uzyskania przez nich równej liczby punktów.
Komisja Rekrutacyjna przeprowadza rozmowę z kandydatami na podstawie wcześniej przygotowanego zestawu pytań. Wszyscy kandydaci odpowiadają na jednakowe pytania, ustalone przez członków Komisji.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonaniu umowy - protokoły odbioru)
  • kopia dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu wiedzy dotyczącej sprzętu komputerowego, sieci teleinformatycznej i oprogramowań narzędziowych oraz oprogramowania wspomagającego zarządzanie branżowe.
calendar icon

Aplikuj

do 25 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 94772"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90-113 Łódź
sekretariat: XII piętro pokój nr 1214

Oświadczenie prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na serwisie internetowym https://www.gov.pl/web/rdos-lodz/wzory-oswiadczen w zakładce O RDOŚ -> Praca -> Wzory oświadczeń




Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
42 665 03 70
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, e-mail: sekretariat.lodz@rdos.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod.lodz@rdos.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie lista osób spełniających wymagania formalne w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.). Wynik naboru zostanie upubliczniony w powszechnie przyjęty sposób (BIP urzędu, BIP KPRM, tablica ogłoszeń urzędu).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

Udostępnił: Anna Kotlińska

Komórka organizacyjna: Zespół Organizacyjno-Administracyjny, Kadr i Zamówień Publicznych

Wprowadzono: 15.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×