Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 72096 / 09.12.2020
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: rozwoju rynku finansowego w Zespole do Spraw Systemu Płatniczego, Departament Rozwoju Rynku Finansowego
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje propozycje rozwiązań prawnych dotyczących usług i systemów płatniczych oraz systemów płatności, w tym: prowadzi prace legislacyjne dotyczące uregulowania w prawie krajowym i w prawie Unii Europejskiej usług i systemów płatniczych oraz systemów płatności, a także pieniądza elektronicznego, opiniuje projekty aktów normatywnych pod kątem ich wpływu na sektor usług płatniczych i systemów płatności
  • Uczestniczy w pracach grup roboczych Rady Unii Europejskiej i Komisji Europejskiej w zakresie usług płatniczych i systemów płatności, a także opracowuje materiały i instrukcje dla przedstawicieli Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej uczestniczących w pracach Grupy Ekspertów Komisji Europejskiej ds. Banków, Ubezpieczeń i Płatności (w zakresie płatności) oraz uczestniczy w pracach tego komitetu
  • Opracowuje projekty stanowisk Rządu w zakresie aktów prawnych Unii Europejskiej oraz unijnych dokumentów pozalegislacyjnych dotyczących rynku finansowego, w szczególności rynku usług płatniczych
  • Współuczestniczy w sporządzaniu i opracowaniu materiałów w ramach kreowania i realizacji polityki państwa wobec usług płatniczych oraz strategii rządowych w zakresie promocji obrotu bezgotówkowego, usług płatniczych i systemów płatności, w tym na posiedzenia Rady do spraw Systemu Płatniczego, a także w ramach prac prowadzonych na forum Unii Europejskiej
  • Dokonuje interpretacji przepisów ustaw
  • Bierze udział w opracowywaniu stanowiska Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej oraz stanowiska Rządu, ponadto opiniuje projekty dokumentów rządowych i aktów prawnych, a także opracowuje opinie prawne z zakresu usług i systemów płatniczych oraz systemów płatności, a także pieniądza elektronicznego
  • Inicjuje i koordynuje działania Ministra, Funduszy i Polityki Regionalnej mające na celu wspieranie rozwoju innowacji finansowych FinTech, w tym między innymi opracowuje lub koordynuje opracowywanie projektów stanowisk i wytycznych dla uczestników rynku w zakresie innowacji finansowych FinTech oraz monitoruje zmian przepisów prawa i innych regulacji związanych z obszarem innowacji finansowych FinTech
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia lub finanse
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze w administracji publicznej lub instytucjach rynku finansowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prezentowanie stanowiska MF na posiedzeniach organów Unii Europejskiej
  • Znajomość polskich przepisów dotyczących sektora bankowego, usług i systemów płatniczych, a także dyrektyw Unii Europejskiej i rozporządzeń Unii Europejskiej w tym zakresie
  • Znajomość prawa wspólnotowego i działania instytucji Unii Europejskiej
  • Znajomość rynku finansowego i regulacji prawnych tworzących jego otoczenie
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia przepisów prawnych oraz prowadzenia prac legislacyjnych lub w obszarze instytucji finansowych
  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu prawa Unii Europejskiej
  • Znajomość języka niemieckiego lub języka francuskiego na poziomie umożliwiającym prezentowanie stanowiska MF na posiedzeniach organów Unii Europejskiej
  • Znajomość dyrektyw: w sprawie usług płatniczych (I i II), w sprawie pieniądza elektronicznego, w sprawie dostępu do rachunku podstawowego
  • Znajomość ustaw: Prawo Bankowe, o usługach płatniczych, o niektórych zabezpieczeniach finansowych, o ostateczności rozrachunku w systemach płatności i systemach rozrachunku papierów wartościowych oraz zasadach nadzoru nad tymi systemami
Co oferujemy

Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

Elastyczny czas pracy

Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe

Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach

Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej

Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP

Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness

Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia

Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd

Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

Zagrożenie korupcją

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen

Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • test wiedzy (zostanie przeprowadzony, jako kolejny etap, w sytuacji, gdy powyżej 10 ofert spełni wymogi formalne. W przypadku gdy, wymogi formalne spełni 10 ofert i poniżej, drugim etapem naboru będzie rozmowa kwalifikacyjna);
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
calendar icon

Aplikuj

do 23 grudnia 2020

na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2020/204/FN

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 694 4387
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Snitkiewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×