referendarz
Do spraw: archiwum zakładowego w Wydziale Archiwum w Departamencie Współpracy ze Stowarzyszeniami i Ewidencjiz niepełnosprawnościami
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- zaświadczenieo ukończeniu kursu archiwalnego II stopnia
Aplikuj
do 22 października 2021
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa
Z dopiskiem „referendarz ds. archiwum zakładowego”
- Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu