Biuro - zdjęcie 2
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 71968 / 05.12.2020
Dołącz do nas jako:

referendarz

Do spraw: rozwoju zawodowego Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników urzędu. Identyfikuje potrzeby szkoleniowe, analizuje rynek szkoleniowy i przygotowuje propozycje dotyczące kierowania pracowników na odpowiednie szkolenia w ramach środków finansowych pozostających w dyspozycji budżetu szkoleniowego
  • Realizuje sprawy i współpracuje z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie przygotowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy, sporządza wymagane zestawienia i analizy celem właściwego wykorzystania opisów stanowisk w procesie zarządzania kadrami oraz koordynuje proces wartościowania opisów
  • Realizuje zadania związane z rozwojem zawodowym pracowników, przygotowuje systemowe rozwiązania w obszarze rozwoju zawodowego pracowników, opracowuje zasady sporządzania Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego wraz ze ścieżkami kariery.
  • Uczestniczy w opracowywaniu Programu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, przeprowadza analizy działań do programu, współpracuje z komórkami organizacyjnymi celem sporządzenia projektu Programu ZZL, sporządza sprawozdania z działań realizowanych w ramach Programu ZZL.
  • Realizuje proces służby przygotowawczej w służbie cywilnej; współpracuje z podmiotami zewnętrznymi celem przeprowadzenia szkoleń zewnętrznych w ramach służby przygotowawczej.
  • Corocznie oraz w perspektywie wieloletniej współpracuje przy przygotowaniu planu finansowego szkoleń oraz opracowuje roczny plan szkoleń z uwzględnieniem obszarów priorytetowych, na podstawie przeprowadzonej analizy potrzeb szkoleniowych, wniosków w ramach Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników urzędu oraz szkoleń zawartych w planie szkoleń centralnych Szefa Służby Cywilnej, wytycznych Szefa Służby Cywilnej oraz priorytetów zdefiniowanych przez kierownictwo urzędu.
  • Wspiera realizację zadań dotyczących naborów przeprowadzanych w urzędzie, sporządza wymagane analizy, zestawienia i ankiety dotyczące naborów, w celu adekwatnej do potrzeb urzędu oraz zgodnej z przepisami obsady wolnych stanowisk w korpusie służby cywilnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze organizacji szkoleń lub innych przedsięwzięć lub obsługi klienta/kontaktu z klientem wewnętrznym /zewnętrznym
  • przeszkolenie z obszaru organizacji i przeprowadzania szkoleń
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym B2
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • wiedza z zakresu organizacji i przeprowadzania szkoleń oraz zasad sporządzania opisów stanowisk pracy
  • umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych
  • samodzielność i rzetelność
  • kreatywność
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność bardzo dobrej komunikacji na piśmie (tzw. „lekkie pióro”) i w mowie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu filologii, socjologii lub psychologii lub zarządzania zasobami ludzkimi lub wyższe magisterskie uzupełnione studiami podyplomowymi w ww. zakresie
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych oraz w służbie cywilnej w obszarze szkoleń lub/i rekrutacji i selekcji
  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zakresie organizacji konkursów na stanowiska Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych i jego zastępców.
  • przeszkolenie z zakresu opisywania stanowisk pracy
  • uprawnienia do oceny kompetencji miękkich
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy:

- praca biurowa w siedzibie urzędu

- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową

- brak windy

- stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku

- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami

- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;

etap II -zadanie indywidualne sprawdzające umiejętności i wiedzę kandydata/kandydatki wymienione w ogłoszeniu;

etap III - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata/kandydatki wymienione w ogłoszeniu.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym B2
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z obszaru organizacji i przeprowadzania szkoleń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia do badania kompetencji miękkich
  • kopia dokumentów potwierdzajacych przeszkolenie z zakresu opisywania stanowisk pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 56 54 624
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Krecho

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/BDG

Wprowadzono: 05.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×