Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 144793 / 09.11.2024
Dołącz do nas jako:

radca

Do spraw: międzynarodowej współpracy pocztowej na Samodzielnym Stanowisku do spraw Międzynarodowej Współpracy Pocztowej, Departament Rynku Pocztowego
#administracja publiczna #komunikacja elektroniczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozwija współpracę z Komisją Europejską (KE) oraz innymi instytucjami wspólnotowymi i ich organami, w tym z Europejską Grupą Regulatorów ds. Usług Pocztowych (ERGP)
  • Współpracuje z: organizacjami międzynarodowymi działającymi na rynku pocztowym, w tym Europejskim Komitetem Regulacji Pocztowej (CERP), Światowym Związkiem Pocztowym (UPU), Europejskim Zrzeszeniem Publicznych Operatorów Pocztowych (PostEurop) oraz Europejskim Zrzeszeniem Przewoźników Ekspresowych (EEA); krajowymi organami regulacyjnymi ds. poczty państw członkowskich Unii Europejskiej; krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej; organizacjami reprezentującymi operatorów pocztowych oraz innymi krajowymi organizacjami pozarządowymi
  • Uczestniczy w pracach Komitetu Dyrektywy Pocztowej Komisji Europejskiej oraz grup roboczych funkcjonujących w ramach instytucji Unii Europejskiej – przede wszystkim grup roboczych ERGP
  • Monitoruje, gromadzi i analizuje materiały oraz informacje pod kątem wdrażania dyrektyw pocztowych i rozwoju rynku usług pocztowych
  • Przygotowuje opracowania, materiały, raporty i sprawozdania na potrzeby grup roboczych i zespołów projektowych CERP oraz innych międzynarodowych organizacji pocztowych
  • Planuje, organizuje i prowadzi posiedzenia Europejskiego Komitetu Regulacji Pocztowej (CERP)
  • Opiniuje i konsultuje projekty normatywnych aktów prawnych dotyczących sektora pocztowego pod kątem możliwości wdrożenia prawa wspólnotowego, w tym prowadzi konsultacje z właściwymi ministerstwami odnośnie zagadnień związanych z międzynarodowym rynkiem pocztowym
  • Opracowuje kwestionariusze, ankiety oraz inne dokumenty statystyczno-informacyjne dotyczące sektora pocztowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata przy realizacji zadań merytorycznych w obszarze rynku pocztowego oraz 2 lata doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej
  • Znajomość: dyrektyw pocztowych Parlamentu Europejskiego i Rady oraz ustaw: Prawo pocztowe, Prawo przedsiębiorców, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza dotycząca zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku usług pocztowych w Polsce i w pozostałych krajach UE, z uwzględnieniem zachodzących na nim zmian i wzajemnych powiązań
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania oraz prowadzenia współpracy z instytucjami Unii Europejskiej oraz organami regulacyjnymi innych państw
  • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa krajowego i unijnego; analizy i syntezy informacji oraz wyciągania stosownych wniosków
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego 
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki



Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie 
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Dodatkowe informacje

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych zawarta w zarządzeniu Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie ustalenia zasad dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Informacje w zakresie dokonywania zgłoszeń znajdują się na stronie http://bip.uke.gov.pl/Urząd/Zgłoszenia naruszenia prawa/Zgłoszenia wewnętrzne.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy online
  • Test języka angielskiego online
  • Test kompetencyjny online
  • Rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Urzędu
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 19 listopada 2024

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144793"
na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 534 91 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Łagowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×