Biuro - zdjęcie 28 - zrolowane plany
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 89851 / 22.12.2021
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: administrowania nieruchomościami Ministerstwa Finansów w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami i Spraw Administracyjnych, Biuro Administracyjne
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania w zakresie regulacji prawnych dotyczących nieruchomości Ministerstwa Finansów (MF), w szczególności przygotowuje projekty pism, wniosków, odwołań i skarg do sądów administracyjnych i innych pism procesowych, w celu ustalenia stanu prawnego, podstaw i zasad użytkowania nieruchomości MF.
  • Nadzoruje nieruchomości będące w trwałym zarządzie lub współzarządzie MF poprzez monitorowanie gospodarki nieruchomościami, bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości, w celu utrzymania ich w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem.
  • Uczestniczy w opracowaniu wieloletnich, rocznych oraz okresowych planów inwestycji i remontów nieruchomości MF, w celu zapewnienia właściwego stanu technicznego nieruchomości.
  • Opracowuje plany zarządzania nieruchomościami, w celu prawidłowego, optymalnego zarządzania nieruchomościami MF.
  • Prowadzi sprawy związane z najmem lokali służbowych MF, w tym opracowuje umowy najmu, dokonuje rozliczeń z użytkownikami lokali oraz dokonuje rozliczeń ze spółdzielniami i wspólnotami mieszkaniowymi.
  • Prowadzi sprawy związane z najmem powierzchni biurowych na rzecz MF, w tym opracowuje umowy najmu i dokonuje rozliczeń z wynajmującymi, w celu zapewnienia warunków organizacji pracy i realizacji zadań komórkom organizacyjnym MF.
  • Uczestniczy w opracowywaniu opisu przedmiotu zamówienia oraz w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadań realizowanych przez wydział, w celu zapewnienia dostaw i realizacji usług w gmachu i na terenie nieruchomości MF.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na zapytania i interpelacje poselskie oraz projekty odpowiedzi i decyzji w sprawach wniosków złożonych w trybie przepisów o dostępie do informacji publicznej, w celu realizacji obowiązków informacyjnych MF.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie administrowania nieruchomościami
  • Szczególne uprawnienie: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą „ściśle tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość przepisów dotyczących administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami i prawa budowlanego
  • Znajomość prawa cywilnego
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub ekonomia lub finanse lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu realizowanych spraw
  • Znajomość pracy w środowisku Windows, tj. Word, Excel, Access
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV (Kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/356/BAD
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 55 57
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Eliza Przewalska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.12.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×