Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
02-591 Warszawa ul. Stefana Batorego 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 148911 / 28.02.2025
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: funkcjonowania ochrony ludności i obrony cywilnej oraz popularyzowania wiedzy o bezpieczeństwie i ochronie ludności i obronie cywilnej wśród społeczeństwa w Departamencie Ochrony Ludności i Zarządzania Kryzysowego
#administracja publiczna #sprawy wewnętrzne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane ze wzmacnianiem świadomości zagrożeń i społecznej odporności na sytuacje zagrożeń, w tym popularyzowania wiedzy o bezpieczeństwie i ochronie ludności i obronie cywilnej wśród społeczeństwa.
  • Bierze udział w prowadzeniu strony internetowej i innych środków komunikacji (w tym social mediów) poświęconych ochronie ludności i obronie cywilnej oraz przygotowaniu materiałów informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej oraz przeciwdziałanie dezinformacji.
  • Współpracuje z organizacjami pozarządowymi w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Prowadzi prace związane z przygotowywaniem projektów odpowiedzi na interpelacje, interwencje i zapytania poselskie oraz pytania kierowane do Ministra dotyczące ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Bierze udział w pracach związanych z przygotowywaniem, uzgadnianiem, opiniowaniem projektów aktów prawnych, w szczególności z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Bierze udział w opracowywaniu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz w jego realizacji.
  • Prowadzi prace związane z zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznawaniu za podmiot ochrony ludności.
  • Prowadzi prace związanych z przygotowaniem i wdrażaniem rozwiązań organizacyjnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji lub prawa lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub dziennikarstwa lub komunikacji społecznej.
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub ochrony ludności lub ochrony przeciwpożarowej lub zarządzania kryzysowego lub administracji publicznej lub współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  • Znajomość ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej oraz ustawy o zarządzaniu kryzysowym, a także wiedza z zakresu zasad funkcjonowania systemu bezpieczeństwa powszechnego oraz funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego.
  • Znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie.
  • Ogólna wiedza na temat funkcjonowania administracji publicznej, budżetu państwa i legislacji.
  • Wiedza na temat współczesnych środków komunikacji społecznej.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub ukraińskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze mediów.
Co oferujemy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc.
  • Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5.
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie administracji lub prawa lub bezpieczeństwa wewnętrznego lub dziennikarstwa lub komunikacji społecznej – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa powszechnego lub ochrony ludności lub ochrony przeciwpożarowej lub zarządzania kryzysowego lub administracji publicznej lub współpracy z organizacjami pozarządowymi), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze mediów), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
calendar icon

Aplikuj

do 13 marca 2025

na adres:
W FORMIE PAPIEROWEJ:
•   Przesyłką na adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie DOLiZK-WOLiOC–główny specjalista (4)

•   Osobiście w godz. 8.00-16.00
Biuro Przepustek
ul. Rakowiecka 2a
Warszawa

ELEKTRONICZNIE:
•   ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP
•   e-Doręczenia: AE:PL-56316-74543-JDVGW-18
•   e-mail: rekrutacja@mswia.gov.pl
Aplikacje złożone via e-mail muszą zawierać OŚWIADCZENIA opatrzone PODPISEM ELEKTRONICZNYM.

WZORY OŚWIADCZEŃ: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 728 54 78 lub (47) 728-52-07
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Pakuła-Olejniczak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 28.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×