Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski Jagiellończyka 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 148912 / 28.02.2025
Dołącz do nas jako:

referent prawno-administracyjny

w Zespole Obsługi Prawnej, Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udziela opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa
  • prowadzi postępowania administracyjne
  • prowadzi rejestr skarg i wniosków
  • prowadzi ewidencję oświadczeń lustracyjnych
  • opiniuje pod względem prawnym projekty aktów normatywnych wydawane przez kuratora
  • opiniuje pod względem prawnym akty normatywne jednostek samorządu terytorialnego przekazywane kuratorowi do zaopiniowania przez wojewodę
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze obsługi prawnej państwowej jednostki budżetowej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy o systemie oświaty
  • znajomość przepisów ustawy Prawo oświatowe
  • znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów tzw. "ustawy lustracyjnej"
  • umiejętność obsługi komputera (Word)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, 
  • elastyczny czas pracy – rozpoczęcie pracy w godzinach między 7:00 a 8:00,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego w preferencyjnej cenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, paczki świąteczne dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do zakupu biletów do kina, teatru, na siłownie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenie aktualnego zatrudnienia, gdy kandydat pozostaje w zatrudnieniu
calendar icon

Aplikuj

do 21 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kuratorium Oświaty
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wielkopolski

z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku referent prawno-administracyjny w Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
957255005
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Lubuski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Patryk Ciepły

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 28.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×