Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa ul. Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 121916 / 06.06.2023
Dołącz do nas jako:

główny inspektor mostowy

Departament Technologii Budowy Dróg
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielnie wykonuje coroczną weryfikację przeglądów obiektów inżynierskich realizowanych przez Oddziały, a także prowadzi merytoryczny nadzór nad poprawnością danych z przeglądów obiektów inżynierskich w systemie informatycznym wspomagającym zarządzanie drogowymi obiektami inżynierskimi
  • Samodzielnie inicjuje i wnioskuje wprowadzenie nowych rozwiązań organizacyjnych i technicznych w zakresie utrzymania, w tym w aspekcie oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich
  • Samodzielne identyfikuje i raportuje problemy związane ze stanem technicznym obiektów inżynierskich oraz monitoruje koordynowane przez Wydział Mostów (w obszarze planów centralnych) działania Oddziałów w przedmiotowym zakresie
  • Samodzielnie opracowuje i przedstawia roczny „Raport o stanie mostów”
  • Uczestniczy w opracowywaniu i wdrażaniu systemu wspomagającego zarzadzanie drogowymi obiektami inżynierskimi
  • Opiniuje, w zakresie drogowych obiektów inżynierskich, dokumentację projektową rozpatrywaną przez RT, ZOPI, KOPI i uczestniczy w posiedzeniach RT, ZOPI, KOPI
  • Samodzielnie przygotowuje i prowadzi szkolenia bądź pojedyncze wykłady/prezentacje wewnętrzne dla Inspektorów Mostowych
  • Uczestniczy w przygotowaniu opinii do projektów aktów legislacyjnych oraz przepisów technicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze projektowania, budowy lub zarządzania obiektami budowlanymi
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno–budowlanej lub inżynieryjnej mostowej lub inżynieryjnej drogowej lub inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych lub inżynieryjnej hydrotechnicznej
  • Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość aktów prawnych: rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, ustawa Prawo budowlane
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office- Word i Excel)
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe mostowe
  • Specjalistyczny kurs na wyższej uczelni technicznej w zakresie przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich
  • Uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na sprawowanie samodzielnej funkcji technicznej w zakresie kontroli technicznej utrzymania obiektów mostowych bez ograniczeń
  • Posiadanie badań potwierdzających możliwość pracy na wysokości lub zgoda na poddanie się badaniom lekarskim
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Co oferujemy

-stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

-dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

-trzynaste wynagrodzenie,

-ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,

-skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

-pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,  karty sportowe,

-dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

-możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,

-podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

-większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,

-praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu: praca w terenie (pokonywanie pieszo znacznych odległości, praca na wysokości),

-krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

-częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

-praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

-praca w pokoju wieloosobowym,

-pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

-praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

-analiza formalna aplikacji,
-możliwy pisemny test wiedzy,
-rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych bez ograniczeń do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub inżynieryjnej mostowej lub inżynieryjnej drogowej lub inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych lub inżynieryjnej hydrotechnicznej
  • Kopia zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu na wyższej uczelni technicznej w zakresie przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich
  • Kopia uprawnień budowlanych w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadających im uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • Kopia badań potwierdzających możliwość pracy na wysokości lub zgoda na poddanie się badaniom lekarskim
calendar icon

Aplikuj

do 16 czerwca 2023

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego
ul. Wronia 53 00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DTB GIM3)
lub elektronicznie na adres: centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22-375-89-43
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję,
    że:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53,
    00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z
    ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
    3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c
    RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
    oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane
    dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;
    4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz
    Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w
    szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;
    5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
    oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;
    6) podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa;
    niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;
    7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia
    przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody
    i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane
    akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
    przed jej wycofaniem;
    8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
    9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na
    podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r.
    poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą
    przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
    uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
    w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);
    10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na
    adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Dominika Parol

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 06.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×