Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
26-500 Szydłowiec ul. Strażacka 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 138101 / 24.05.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: technicznych Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy na terenie kraju.
  • Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego i ratowniczego
  • Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt.
  • Prowadzenie magazynu.
  • Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w zakresie związanym z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji dla jednostek ochrony ppoż na terenie powiatu, w tym realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza KSRG i w KSRG ( obsługa odpowiednich programów komputerowych).
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Powiatowej.
  • Współpraca z kontrahentami, terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej majątku.
  • Prowadzenie ewidencji i wydawanie upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi.
  • Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń, usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki KSRG na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań operacyjnych w ramach odwodów operacyjnych
  • Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku.
  • Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalanie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
  • Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego.
  • Obsługa transportowa komórek organizacyjnych Komendy
  • Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
  • Prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczenia zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
  • W przypadku nieobecności kierownika sekcji w ramach zastępstwa wykonuje jego zadania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • dobra znajomośc przepisów prawa w zakresie: ustawy o PSP, KPA, ustawy o ochronie ppoż., ustawy o służbie cywilnej, ustawy prawo zamówień publicznych oraz podstaw księgowości budżetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja, transport, logistyka, informatyka
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy biurowej lub branży motoryzacyjnej
  • doświadczenie zawodowe w zakresie wymienionym w postępowaniu
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, punktualność
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • dyspozycyjność, umiejętności analityczne, sumienność
  • znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • znajomość obsługi pojazdów mechanicznych i sprzętu pożarniczego
  • prawo jazdy C, C+E
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno biurowa oraz fizyczna związana z prowadzeniem magazynu oraz zakupów dla KP

- praca wykonywana przy minitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

- oświetlenie pomieszczeń pracy światłem naturalnym i sztucznym

-praca w porze dziennej 7:30 do 15:30

- praca wymaga przemieszczani się między piętrami Komendy

- prowadzenie samochodów służbowych

-wejście do obiektu z poziomu gruntu, brak windy, brak toalety przystosowanej dla osoby niepełnosprawnej, brak specjalistycznych urządzeń umozliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

- na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej z uwagi na pilne realizacje zadań związanych ze specyfiką służby.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Każdy kandydat otrzyma numer zgodnie z kolejnością składania dokumentów

Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym na stronie internetowej Komendy podając numer przypisany przy składaniu dokumentów

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzian wiedzy: test jednokrotnego wyboru składający się z 15 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych i specyfiki zadań wykonywanych na stanowisku ds. technicznych

 

Zakres rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będzie zagadnień ogólnospołecznych oraz znajomości technicznej pojazdów, a także sprzętu znajdującego się w straży i będzie miał na celu bliższe poznanie kandydata, jego doświadczenia zawodowego, jego wyobrażenia o PSP oraz motywów, którymi kieruje się w staraniu o przyjęcie do pracy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
  • kserokopia książeczki wojskowej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w zakresie wymienionym w postępowaniu
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138101"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Strażacka 3
26-500 Szydłowiec
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
48617-11-72 wew.28
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu, ul. Strażacka 3, tel. 48/617-11-72, email: kadry.szydlowiec@kppsp.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych , email: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu oraz Komisja powołana do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Udostępnił: Anna Bednarek

Komórka organizacyjna: organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 24.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×