Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie
05-800 Pruszków Ul. H. Sienkiewicza 5 lok.51
print as PDF
Ogłoszenie nr 130409 / 21.11.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: nadozru budowlanego Komórka Inspekcji i Kontroli
#administracja publiczna #budownictwo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie pism oraz projektów decyzji i postanowień
  • przeprowadzanie kontroli budów
  • prowadzenie postępowań administracyjnych
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych
  • obsługa interesantów i udzielanie informacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne, związane z budownictwem luz architekturą
  • umiejętność obsługi komputera, pakietu OFFICE
  • znajomość Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Ustawy Prawo Budowlane
  • rzetelność, odpowiedzialność i obowiązkowość
  • umiejętność pracy w zespole- komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu- odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy kategorii B.
  • doświadczenie przy sporządzaniu postanowień i decyzji administracyjnych
  • znajomość procesów inwestycyjnych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno- biurowa z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz praca w terenie. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 11 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie
Ul.H.Sienkiewicza 5 lok.51
05-800 Pruszków
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 490 99 07
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula Informacyjna RODO

    W związku z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (RODO) informujemy:

    1.     DANE ADMINISTRATORA

    Administratorem podawanych przez Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie, działający przy pomocy urzędu — Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie.

    Dane kontaktowe:

    Adres siedziby: ul. Sienkiewicza 5 lok.51, 05-800 Pruszków

    Tel.: (22) 738-14-09

    Adres e-mail: kancelaria@pinbpruszkow.pl

    2.     INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

    Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@ pinbpruszkow.pl.

    3.     CELE 1 PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH

    Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest możliwość udziału w naborze na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podstawą prawną przetwarzania danych w w/w celu jest:

    Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. obowiązek prawny wynikający z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, oraz art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

    Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w zakresie, w którym przekazane w procesie rekrutacji dane wykraczałyby poza obszar określony w art. 221 ustawy – Kodeks Pracy.

    4.     ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH/KATEGORIE ODBIORCÓW Odbiorcami danych osobowych, tzn. podmiotami którym zostaną ujawnione Pani/Pana dane osobowe mogą być:

    1.     Członkowie komisji rekrutacyjnej oraz dostawcy usług informatycznych i hostingu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie

    2.     Inne podmioty upoważnione do przetwarzania danych, wynikające z przepisów szczegółowych w sektorze publicznym.

    5.     OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

    Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

     

    6.     PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

    Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w Powiatowym Inspektoracie Budowlanym w Pruszkowie.

    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania w przypadku gdy nie są one prawidłowe, do ich uzupełnienia jeżeli nie są one kompletne, do żądania ich usunięcia, jak również ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ww. rozporządzenia.

    Jeśli Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania przed jej cofnięciem.

    Pani/Pana dane nie będą przetwarzanie poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    Administrator nie będzie przetwarzał danych w zautomatyzowany sposób oraz podejmował czynności opartych na profilowaniu.

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pruszkowie

Udostępnił: Daria Drzewiecka

Komórka organizacyjna: Komórka finansowa

Wprowadzono: 21.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×