Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Jedynaka 30A
print as PDF
Ogłoszenie nr 71363 / 23.11.2020
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Zespołu ds. Łączności i Informatyki Wydział Wspomagający
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Tworzenie oraz utrzymanie polityk bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych jawnych oraz niejawnych funkcjonujących w jednostce.
  • Obsługa aplikacji i baz danych w tym: SWD, SNP, PSTDN, SESPOL, BTUU, KCIK, KSIP, ERCDś, Krajowa Mapa zagrozeń Bezpieczeństwa.
  • Administracja platformą IntraDok na poziomie KPP w Wieliczce oraz sprawowanie nadzoru nad sprawnościa funkcjonowania obiegu dokumentów.
  • Ekspoatacja i techniczne utrzymanie policyjnych systemów informatycznych we współpracy z Wydziałem Informatyki KWP w Krakowie .
  • Administrowanie na poziomie lokalnym Policyjnym Systemem Transmisji Danych, a takze stanowiskiem opracowania dokumentów niejawnych (ODN).
  • Prowadzenie ewidencji zasobów z zakresu łaczności i informatyki pozostajacych na stanie KPP w Wieliczce.
  • Zgłaszanie do Wydziału Łączności iInformatyki planowanych i doraźnych zapotrzebowań na sprzęt,materiały i narzędzia.
  • Sprawowanie kontroli i zabezpieczenie w zakresie ekspoatacji sprzętu łacznościowego i informatycznego w komórkach organizacyjnych i jednostkach terenowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • Staż pracy co najmniej 5 miesięcy w administracji publicznej
  • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra znajomość standardów stosowanych w informatyce i łączności
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sprawnej organizacji czasu pracy
  • zdolność analitycznego myślenia
  • kreatywność i komunikatywność
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w obszarze informatycznym
  • poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczajace do informacji niejawnych o klauzuli " ściśle tajne"
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych potwierdzone zaświadczeniem
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca admninistracyjno - biurowa, praca fizyczna:lekka, wymuszona pozycja ciała, praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.), praca przy monitorze elkanowym powyżej 4H, praca w budynku trzykondygnacyjnym; wejście do budynku przystosowane dla potrzeb osob niepełnosprawnych, brak windy wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak odpowiednio dodostosowanych toalet dla osób niepełnośprawnych.

Dodatkowe informacje
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2021-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniajace do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą " Ściśle tajne"- poświadczenie wydane przez Policję, ABW, lub SKW
  • Zaświadczenie potwierdzajace przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Oświadczenie o wyrazeniu zgody na na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 4 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 71363"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30 A

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce

Udostępnił: Monika Rojek

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 23.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×