Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Stroma 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 78553 / 20.05.2021
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieliczce
#administracja publiczna #budżet #księgowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie rachunkowości jednostki
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz budżetowych
  • przygotowywanie rocznego planu finansowego jednostki
  • przygotowywanie zapotrzebowania jednostki na środki
  • sporządzanie zestawień zleconych przez organ nadrzędny
  • obsługa kadrowa i płacowa jednostki
  • rozliczenie delegacji służbowych oraz zaliczek pracowniczych
  • ewidencja i rozliczanie zaangażowania wydatków budżetowych
  • wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • • nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych, oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia
  • zapewnienie prawidłowego przechowywania i archiwizacji dokumentacji księgowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie *ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie; lub *ukończył/a ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; lub *jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub *posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów rachunkowych,
  • Doświadczenie zawodowe w księgowości
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych
  • nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej (ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość rozporządzeń MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych oraz w sprawie sprawozdawczości budżetowej), prawa pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie programów księgowych, płacowych i Płatnika, MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • samodzielność i komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • odpowiedzialność, dokładność i systematyczność
  • doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej
  • doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości budżetowej, rachunkowości budżetowej
  • doświadczenie zawodowe w zakresie płac i kadr
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kandydat/ka wyłoniony/a w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany/a jest przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
  • Kserokopia dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości budżetowej, rachunkowości budżetowej
calendar icon

Aplikuj

do 4 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78553"
na adres:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieliczce ul. Stroma 11, 32-020 Wieliczka lub pocztą na adres Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wieliczce
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieliczce

Udostępnił: Mateusz Celary

Komórka organizacyjna: PINB Wieliczka

Wprowadzono: 20.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×