Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie
31-752 Kraków Ul. Ujastek 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 80720 / 03.07.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: Prawno-Organizacyjnych Wydział Prawno-Organizacyjny
#prawo

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przegląd zmian przepisów prawnych, ich aktualizacja oraz zapoznawanie pracowników innych komórek organizacyjnych z nowymi uregulowaniami prawnymi,
  • szkolenie kadry inspektorskiej,
  • kontrola prawidłowości działania i przestrzegania praworządności w postępowaniu kontrolnym i pokontrolnym,
  • udzielanie opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
  • opracowywanie zbiorczych, okresowych planów pracy oraz analiz, sprawozdań i informacji z wyników działalności Inspektoratu,
  • współpraca z odpowiednimi komórkami Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego,
  • prowadzenie kontroli wewnętrznej w Inspektoracie,
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych,
  • prowadzenie dochodzeń uproszczonych i ich nadzorowanie,
  • prowadzenie rejestru aktów prawnych wydanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora IH,
  • przedstawianie Małopolskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi IH propozycji stanowisk w sprawie odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wnoszonych przez strony,
  • weryfikacja akt kontroli i sprawdzanie dokumentacji zastrzeżonej do podpisu i decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora IH,
  • występowanie przed sądami w charakterze oskarżyciela publicznego,
  • rejestracja zawiadomień do prokuratury, dochodzeń uproszczonych, wniosków o ukaranie do sądów, orzeczeń sądowych i mandatów karnych,
  • przekazywanie spraw do archiwum zakładowego, prowadzenie dokumentacji biurowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
  • współdziałanie z mass mediami, redagowanie materiałów zamieszczanych na stronie internetowej WIIH w Krakowie, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz mediach społecznościowych,
  • koordynacja kontroli zarządczej Inspektoratu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w jednostkach budżetowych
  • Znajomość:  przepisów: ustawy o Inspekcji Handlowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo przedsiębiorców, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu wykroczeń (część ogólna, rozdział XV części szczególnej), Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, Kodeksu karnego (część ogólna), Kodeksu postępowania karnego, Kodeksu cywilnego (księga pierwsza i trzecia), ustawy o prawach konsumenta, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług.
  • umiejętność pisania porad prawnych i redagowania pism,
  • obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • kreatywność
  • dyspozycyjność
  • zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego wykonywania powierzonych obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy z tekstami prawnymi
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca o charakterze administracyjno-biurowym, obsługa komputera

- pomieszczenia WIIH znajdują się na IV piętrze,

- w budynku jest winda, urządzenia higieniczno–sanitarne znajdują się na tej samej kondygnacji, brak podjazdów, występuje oświetlenie dzienne i sztuczne,

-stanowisko pracy wyposażone jest w komputer przenośny, telefon, drukarkę oraz skaner.

Dodatkowe informacje

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:

Selekcja ofert,
Test wiedzy (opracowany na podstawie wyżej wymienionych aktów prawnych),
Rozmowa kwalifikacyjna.


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy. Na rozmowę kwalifikacyjną zostanie zaproszonych 10 kandydatów, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów z testu wiedzy. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja    o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej). Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania kwalifikacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście w pokoju nr 402 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole
z naboru jako najlepsze, są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odebrane osobiście  przed upływem w/w terminu.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 16 lipca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80720"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie
ul. Ujastek 7
31-752 Kraków

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
12 448-10-49 lub 12 448-10-43
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków
    Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@krakow.wiih.gov.pl  lub listownie na adres korespondencyjny: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Ujastek 7,  31-752 Kraków
    Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa
    Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    Uprawnienia:
    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie

Udostępnił: Agnieszka Sobotkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Budżetowo-Administracyjny

Wprowadzono: 03.07.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×