Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
32-800 Brzesko ul. Szczepanowska 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 129369 / 30.10.2023
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: ds. prezydialnych w Wydziale Wspomagającym
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie sekretariatu głównego oraz terminarza spotkań z interesantami i gośćmi;
  • współudział w organizowaniu odpraw, narad i innych spotkań służbowych oraz obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego;
  • przyjmowanie i segregowanie korespondencji wpływającej do jednostki w formie papierowej i elektronicznej oraz ekspediowanie korespondencji wychodzącej z jednostki;
  • przedstawianie przyjętej korespondencji kierownictwu jednostki do dekretacji;
  • przekazywanie korespondencji, zgodnie z dekretacją do kierowników komórek organizacyjnych lub referentów spraw;
  • prowadzenie dziennika korespondencyjnego prowadzonego w wersji elektronicznej, ewidencjonującego korespondencję przychodzącą i wychodzącą;
  • odbiór i ekspedycja poczty specjalnej (resortowej);
  • prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;
  • prowadzenie rejestru dzienników i książek ewidencyjnych o charakterze jawnym;
  • gromadzenie i ewidencjonowanie zbiorów aktów prawnych oraz przepisów resortowych
  • prowadzenie ewidencji pieczęci, stempli i referentek;
  • archiwizowanie dokumentacji i przekazywanie jej do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresi przepisami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • znajomość przepisów i procedur w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej: - rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działa archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 roku, nr 14, poz. 67 ze zm.; - zarządzenie nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji (Dz. Urz. KGP z 2020 roku, poz. 21);
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność łatwego komunikowania się;
  • pozytywne podejście do petenta;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1994- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotycz kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy w administracji publicznej na stanowisku administracyjno-biurowym
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”;
  • znajomość przepisów i procedur resortowych w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej: - decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku i jednostkach jej podległych, - decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie i jednostkach jej podległych,
  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji;
  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej;
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)
  • zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu
  • oświadczenie że: w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 9 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129369"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+47 83 21 205
w godzinach 9.00 - 13.00
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Brzesku

Udostępnił: Małgorzata Adamczyk

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 30.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×