Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
32-700 Bochnia ul. Ks. J. Poniatowskiego 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 106847 / 23.09.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

w stanowisku pracy ds. finansów
#finanse publiczne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • naliczanie wynagrodzeń i pozostałych świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz przygotowywanie ich do zatwierdzenia,
  • prowadzenie rozliczeń należności za podróże służbowe,
  • prawidłowe i terminowe dokonywanie płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,
  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia wykorzystanych dotacji,
  • sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego,
  • księgowanie wyciągów bankowych oraz bieżąca kontrola sald kont bankowych,
  • sporządzanie i redagowanie pism,
  • wykonywanie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji finansowej celem przekazania jej do archiwum zakładowego,
  • udział w organizacji szkoleń i zawodów sportowych dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej i ochrony ludności,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera, szczególnie pracy w aplikacji MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rachunkowości,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Odpowiedzialność i komunikatywność.
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- wynagrodzenie ok. 3100 zł + dodatek stażowy

- praca biurowo-administracyjna,

- praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,

- praca siedząca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

- wyjazdy służbowe,

- praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym,

- stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku,

- narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka,

- w budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Wyniki I etapu naboru (tj. weryfikacja złożonych dokumentów) zostaną zamieszczone na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-bochnia oraz na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej PSP w Bochni dnia 6 października 2022 r. wraz z informacją o terminie przeprowadzenia II etapu naboru, tj. testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej. 

Test wiedzy będzie się składał z pytań sprawdzających wiedzę z zakresu:

1. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

2. ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,

3. zadań wykonywanych na stanowisku, na które jest prowadzony nabór.

Ponadto Komisja może sprawdzić znajomość Pakietu MS Office.

Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-09-16
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 3 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106847"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
ul. Ks. J. Poniatowskiego 7
32-700 Bochnia

(osobiście lub drogą pocztową)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 831 42 51
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHW ZWIĄZKU Z NABOREM NA STANOWISKO INSPEKTORA W STANOWISKU PRACY DS. FINANSÓW

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) informujemy, że:

    • Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Bochni (32-700 Bochnia, ul. Ks. J. Poniatowskiego 7, tel. 47 831 42 00, e-mail: kppspbochnia@straz.krakow.pl).
    • W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl).
    • Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania naboru do Korpusu Służby Cywilnej na podstawie przepisów[1] Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy z późn. zmianami oraz Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej z późn. zmianami.
    • Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także podmioty zewnętrzne, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).
    • Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z naborem[2]. W terminie do 3 miesięcy od ogłoszenia wyników istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.
    • Posiada Pani(-) prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do ich usunięcia (w przypadku danych niewymaganych przepisami prawa).
    • Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
    • Udział w naborze do służby KSC jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym[3] i jest Pani(-) zobowiązana(y) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w naborze.
    • Podanie przez Panią(a) innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania[4].
    • Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

    [1] W związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    [2] W przypadku naboru do Korpusu Służby Cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione  w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy. 

    [3] art. 221 ustawy Kodeks pracy z 26 czerwca 1974 r. z późn. zm.

    [4] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni

Udostępnił: Urszula Kępa

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 23.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×