Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Krajeńskich
66-500 Strzelce Krajeńskie ul. Brzozowa 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 124062 / 15.07.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: gospodarowania środkami rzeczowymi, prowadzenia ewidencji mieszkaniowej, prowadzenie ewidencji finansowej dotyczącej opłacanie faktur i rachunków, prowadzenie ewidencji uzbrojenia, pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej w jednostce Zespół Wspomagający Komenda Powiatowa Policji Strzelce Krajeńskie

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • prowadzenie ewidencji broni, amunicji, sprzętu uzbrojenia i środków chemicznych, sprzętu techniki operacyjnej ( prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej, zaopatrzenie magazynu w materiały, przewożenie sprzętu z magazynów na wyposażenie jednostki), utrzymanie zapasów amunicji i prowadzenie magazynu amunicji, wydawanie broni alarmowej i amunicji oraz dokonywanie rozliczeń amunicji przewidzianej do celów szkoleniowych
  • • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej ( opracowywanie decyzji o przyznaniu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, równoważników za brak lokalu mieszkalnego, równoważników za remont lokalu).
  • • prowadzenie gospodarki żywieniowej (organizowanie żywienia zatrzymanych w PDOZ, organizowanie i rozliczenie należnym policjantom posiłków regeneracyjnych, organizowanie zakupów i przydziału napojów chłodzących w okresie letnim zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • • prowadzenie gospodarki finansowej ( rozliczanie gotówki w kasie z mandatów gotówkowych, prowadzenie, sprawdzanie i przestrzeganie terminów opłacania faktur i rachunków wynikających z bieżącej działalności jednostki, bieżące prowadzenie ewidencji książki kasowej, sporządzanie list dopłat do wypoczynku funkcjonariuszy, wyżywienia psów służbowych)
  • udział w komisjach i zespołach stałych i doraźnych
  • pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej ( po uzyskaniu stosownych uprawnień – kurs realizowany na koszt pracodawcy)
  • • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z zasadami racjonalnego gospodarowania, konsultowanie z przełożonymi zasadności wydatków oraz przedstawianie propozycji wariantów ekonomicznych
  • archiwizacja dokumentów
  • • prowadzenie postępowań wyjaśniających i szkodowych w przypadku powstałych niedoborów i szkód (strat) w majątku pozostającym w dyspozycji KPP Strzelce Kraj.
  • wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach i dochodach dla funkcjonariuszy oraz pracowników Policji.
  • rozliczanie z powierzonego mienia funkcjonariuszy i pracowników cywilnych odchodzących z jednostki.
  • dbanie o stan techniczny i konserwację sprzętu uzbrojenia przechowywanego w jednostce nie będącego na indywidualnym wyposażeniu funkcjonariuszy
  • organizowanie napraw, konserwacji i legalizacji sprzętu techniki policyjnej i techniki biurowej i sprzętu kwaterunkowego
  • • prowadzenie ewidencji w zakresie przysługujących funkcjonariuszom należności. Opracowywanie decyzji w sprawie przyznawania pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe i równoważników pieniężnych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w stosunku do podległych KPP funkcjonariuszy, emerytów i rencistów policyjnych
  • organizowanie żywienia zatrzymanych w PDOZ
  • prowadzenie ewidencji sprzętu gospodarczego, żywnościowego, kulturalno-oświatowego
  • sporządzanie zapotrzebowań i zleceń
  • prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami
  • prowadzenie spraw związanych z darowiznami i funduszem wsparcia Policji ewentualne sporządzanie umów i porozumień
  • zaopatrywanie jednostki w materiały i sprzęt niezbędny do prawidłowego jej funkcjonowania
  • znajomość statusu prawnego wszystkich obiektów Komendy Powiatowej Policji , planowanie konserwacji i remontów tych obiektów
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z aktualnych potrzeb jednostki
  • • kierowanie sprzętu transportowego do SOT KWP w Gorzowie Wlkp. pojazdów służbowych, w celu przeprowadzenia naprawy bieżącej, badań technicznych lub wykonania obsługi technicznej (w czasie zastępstwa starszego referenta Zespołu Wspomagającego)
  • nadzorowanie pracy konserwatorów oraz sprzątaczek w Komendzie Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 3 lata 3 miesiące doświadczenia w administracji biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • • wiedza z zakresu prawa pracy policjantów i pracowników cywilnych • umiejętność stosowania interpretacji przypisów • prawo jazdy kat. „B” • obsługa komputera • dyspozycyjność • umiejętność pracy w zespole • umiejętność redagowania pism i notatek
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

dodatek za wysługę lat - maksymalnie do 20% za 20 lat wysługi

nagroda roczna ("trzynasta pensja")

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (dopłaty do wypoczynku, bony świąteczne, pożyczki mieszkaniowe oprocentowane 1%, zapomogi)

nagrody motywacyjne

pierwsza  umowa -  służba przygotowawcza okres roku pełen etat.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

WAŻNE!

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 2023r.  pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do azatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła przed 1 sierpnia 1972r.

 

 

 

 

 

W przypadku orzeczenia o niepełnosprawności niepełnosprawności, z uwagi na bariery architektoniczne (winad dla wózków tylko na parterze wejścia głównego, natomiast obiekt ma 3 kondygnacje). 

 

Warunki pracy

praca biurowa przy oświetleniu dziennym i sztucznym, obsługa komputera, kierowanie pojazdem służbowym (osobowym oraz typu bus), częste wyjazdy służbowe poza teren jednostki (do magazynów, hurtowni, Komendy Wojewódzkiej Policji oraz podległych jednostek PP Dobiegniew, KP Drezdenko)

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • w ofercie należy podać dane kontaktowe: e-main, adres, telefon.
  • osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną powiadomione telefonicznie i e-mailem do dnia 2 sierpnia 2023 roku.
  • oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie
  • w razie wątpliwości prosimy o telefon w godzinach 7.30 - 15.30
  • WAŻNE !:
  • Zatrudnienie nastąpi z momentem uzyskania, przez wyłonioną osobę w drodzę naboru, "Poświadczenia bezpieczeństwa" do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą" Poufne" po dokonanych sprawdzeniach przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Strzelcach Krajeńskich.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy z ustawy o Służbie Cywilnej, kodeksu Postępowania Administracyjnego, hierarchii w Policji, 

zadanie praktyczne

rozmowa z komisją rekrutacyjną

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 27 lipca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124062"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Brzozowa 1
66-500 Strzelce Krajeńskie
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7925270 Ewa Rodzeń - specjalista Zespołu Kadr i Szkolenia KPP Strzelce Kraj.
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Strzelcach Krajeńskich
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych tel. 47 7925280
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe kandydata przetwarzane są przez Zespół Kadr i Szkolenia KPP Strzelce Krajeńskie wyłącznie do celów rekrutacyjnych .
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Krajeńskich

Udostępnił: Ewa Rodzeń

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×