Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
print as PDF
Ogłoszenie nr 125008 / 02.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: rejestracji KSIP w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji I w Gorzowie Wielkopolskim
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Resjestruje przestępstwa, osoby podejrzane i pokrzywdzone; dokonuje sprawdzeń osób, notowań kryminalnych, rejestracji procesowych; wprowadza dane osób zaginionych i poszukiwanych w systemie KSIP; udziela informacji o osobach w systemie osadzonych oraz w Centralnej Ewidencji Ludności; uzupełnia lub poprawia dane w systemie KSIP; dokonuje modyfikacji RSOW; wyszukuje osoby w POSIGRAFIE; rejestruje wykroczenia w RSOW;
  • Wprowadza dane, dokonuje sprawdzeń, przeprowadza modyfikację rzeczy utraconych w centralnej Kartotece Rzeczy Utraconych, w tym usuwa informacje z bazy stosownie do obowiązujących przepisów w tym zakresie; rejestruje i modyfikuje dane w bazie KSIP na podstawie druków sporządzonych przez funkcjonariuszy , w przypadku postępowań o skomplikowanym stanie prawnym lub faktycznym lub w przypadku wieloczynnościowych, wymagających powiązania w bazie;
  • Sprawdza i ustala właścicieli pojazdów, uprawnień do kierowania w Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców; dokonuje modyfikacji RSOW. Zajmuje się powiązaniem rejestracji procesowych z przestępstwem i postępowaniem oraz łączeniem dozoru policyjnego i środków zapobiegawczych, które jest wystarczajacym powodem istnienia osoby w bazie KSIP. Tworzy wnioski o ukaranie na formatkach Ruchu Drogoweo. Ujednolica zapisy dotyczące rozstrzygnięć sądowych.
  • Ustala oraz potwierdza dane personalne w Polskim Systemnie Ewidencji Ludności; obsługuje, kompletuje i aktualizuje bazę danych odnośnie zdarzeń i postępowań;
  • Dokonuje sprawdzeń na żądanie funkcjonariuszy w bazach KSIP i SIS oraz innych, w celu uzyskania informacji niezbędnych dla prowadzących postępowania;
  • Weryfikuje dokumenty w celu ich uzupełnienia w przypadku braku informacji (sprawców przestępstwa), podmiotów i rzeczy związanych z przestępstwem;
  • Przejmuje ZIW z innych jednostek Policji oraz przekazuje ZIW do jednostek Policji. Przekazuje rejestrację procesową osoby do innej jednostki Policji lub innej komórki organizacyjnej tej samej jednostki. Wyłącza rejestrację procesową osoby lub czynu w ramach prowadzonego postępowania;
  • Wprowadza postanowienia prokuratorskie DS do rejestracji procesowych oraz monitoruje całość zdarzenia. Poprawia źle łączone sprawy oraz wykonuje zlecone przez Komendanta inne zadania na czas określony potrzebami służby.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa 8 godzin na dobę;

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;

Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;

Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku;

W budynku jest winda i wysięgnik dla  osób poruszajacych się na  wózku inwalidzkim;

Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oprócz wynagrodzenia zasadniczego pracownikowi przysługuje dodatek za wysługę lat  od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (liczą się zakończone okresy zatrudnienia).

Kandydat może rozpocząć zatrudnienie po wykonaniu badań wstępnych oraz uzyskaniu stosownego poświadczenia bezpieczeństwa (1,5-2 miesięcy oczekiwania).

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustarcyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Sprawdzenie prawidłowości i kompletności ofert.

Analiza dokumentów w oparciu o wymagania zamieszczone w ogłoszeniu pod względem spełniania wszystkich wymogów niezbędnych i dodatkowych.

Zaproszenie wszystkich osób spełniających wymogi niezbędne do rozmów kwalifikacyjnych.

Możliwość przeprowadzenia testu wiedzy przed odbyciem rozmów kwalifikacyjnych.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Oświadczenie o treści, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kserokopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłków dla bezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu
  • Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 12 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125008"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47/ 7912634
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatek/kandydatów ubiegajacych się o zatrudnienie w Komendzie Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim oraz wzory oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) KMP w Gorzowie Wlkp.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×