Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski Ul. Kosynierów Gdyńskich 75
print as PDF
Ogłoszenie nr 99821 / 31.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. inspekcji i kontroli w Wydziale Inspekcji Terenowej
#administracja publiczna #budownictwo #działalność inspekcyjna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi kontrole budów i obiektów budowlanych będących w trakcie realizacji oraz obiektów budowlanych przed ich przekazaniem do użytkowania w celu stwierdzenia zgodności wykonania robót/obiektu budowlanego z decyzją,
  • prowadzi kontrole w zakresie utrzymania obiektów budowlanych oraz w zakresie usunięcia nieprawidłowości stanu technicznego i użytkowania zgodnie z przeznaczeniem
  • ustala i dokumentuje stan faktyczny kontrolowanych budów i obiektów budowlanych w celu dokonania oceny ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego,
  • prowadzi postępowania administracyjne wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowuje projekty decyzji i postanowień w celu nakazania usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości bądź udzielenia pozwolenia na użytkowanie,
  • prowadzi ewidencje i wykazy związane z funkcjonowaniem Wydziału Inspekcji Terenowej,
  • weryfikuje dokumenty załączone do zawiadomień o rozpoczęciu budowy w celu sprawdzenia prawidłowego rozpoczęcia procesu inwestycyjnego,
  • weryfikuje dokumenty załączone do zawiadomień o zakończeniu budowy w celu sprawdzenia zgodności wykonania obiektu z decyzją o pozwoleniu na budowę i projektem budowlanym,
  • prowadzi kontrole w wyniku wniesionych wniosków i skarg powszechnych w celu wyjaśnienia zasadności zarzutów merytorycznych naruszenia przepisów ustaw wchodzących w zakres merytoryczny Inspektoratu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze budownictwa
  • znajomość następujących ustaw: Prawo budowlane, Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • czynne prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • umiejętność fachowej oceny rozwiązań technicznych
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność współdziałania w ramach zespołu zadaniowego,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe
  • uprawnienia budowlane,
  • doświadczenie w administracji architektoniczno-budowlanej lub w nadzorze budowlanym.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,  wymagająca przemieszczania się pomiędzy piętrami i pokojami, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • stres związany z obsługą interesantów,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • zagrożenie korupcją,
  • praca w terenie (na terenie województwa lubuskiego) podczas wykonywania czynności kontrolnych,
  • opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe,
  • występują bariery architektoniczne tj.  ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
  • budynek 3-kondygnacyjny – brak windy uniemożliwiający transport pionowy osobom niepełnosprawnym, wejście po schodach,
  • prowadzenie pojazdu służbowego podczas podróży służbowych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • dokumentem potwierdzającym doświadczenie zawodowe jest świadectwo pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu) lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i dodatkowe kwalifikacje,
  • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji,
  • oferty można składać w godzinach pracy Inspektoratu (od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30). 
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych

  • rozmowa kwalifikacyjna lub test wiedzy i umiejętności praktycznych.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu poświadczającego posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w administracji architektoniczno-budowlanej lub w nadzorze budowlanym.
calendar icon

Aplikuj

do 15 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99821"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kosynierów Gdyńskich 75
66-400 Gorzów Wlkp.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
957115463 (sekretariat) lub 609048805 (p. Rafał Szymański – starszy specjalista ds. kadr).
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Lubuskim Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) – zwanego danej RODO. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze na przedmiotowe stanowisko.

    1.      Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Lubuski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp. (66-400), ul. Kosynierów Gdyńskich 75, tel.: 95 7115463]

    2.      W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi należy kontaktować się z inspektorem danych osobowych Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wlkp. wysyłając e-mail na adres: iod@gorzow.winb.gov.pl

    3.      Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO, Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej, a także innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

    4.      Odbiorcami Państwa danych osobowych – osoby wybranej do zatrudnienia – będzie medycyna pracy w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Sienkiewicza.

    5.      Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Oferty kandydatów uczestniczących w naborze są niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub w przypadku nie wybrania kandydata (nierozstrzygnięcia konkursu) niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji. W przypadku oferty kandydata zatrudnionego w wyniku naboru niszczone są jedynie dokumenty niepodlegające włączeniu do jego akt osobowych.

    6.      Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody).

    7.      Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Lubuski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Rafał Szymański

Komórka organizacyjna: WINB Gorzów Wlkp

Wprowadzono: 31.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×