Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Wyszyńskiego 122
print as PDF
Ogłoszenie nr 82331 / 03.08.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obsługi finansowej KMP w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Gospodarka finansowa Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim polegająca na przyjmowaniu faktur rachunków za wykonane usługi z tytułu ekspertyz, analiz, badań osób zatrzymanych, holowania i parkowania pojazdów, rachunków biegłych oraz kosztów stawiennictwa świadków, w celu sprawdzenia pod względem formalno-rachunkowym i merytorycznym celem przekazania do Wydziału Finansów KWP w Gorzowie Wlkp.
  • Przyjmowanie i naliczanie świadczeń socjalno-bytowych oraz świadczeń finansowych należnych funkcjonariuszom z tytułu pełnienia służby.
  • Sporządzanie wykazów środków higieny osobistej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Sporządzanie wykazów funkcjonariuszy i pracowników cywilnych uprawnionych do pobierania równoważnika pieniężnego za pranie odzieży ochronnej.
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia mundurowego będącego w użytkowaniu na stanie Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim, w celu zapewnienia prawidłowej opieki nad powierzonym mieniem.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne";
  • Samodzielność, umiejętność: pracy zespołowej, organizacji pracy, rozwiązywania problemów;
  • Skrupulatność, terminowość i dyskrecja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Znajomość oprogramowania biurowego.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa, 8 godzin na dobę;

- praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin na dobę;

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;

- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku;

- obiekt wyposażony w podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz windę;

- na stanowisku nie wystepują czynniki uciążliwe dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Umowa na 12 miesięcy, następnie na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto 3137,96zł miesięcznie plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja ofert pod kątem kompletności oraz spełniania wymogów niezbędnych i dodatkowych.

Zaproszenie kandydatek/kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych.

Możliwe przeprowadzenie tesu wiedzy. 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
calendar icon

Aplikuj

do 13 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 82331"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 79 12634
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna i wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 03.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×