Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Zamościu
22-400 Zamość ul. Wyszyńskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 73475 / 22.01.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: łączności przewodowej w Wydziale Wspomagającym

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi nadzór nad działaniem urządzeń pracujących w resortowych sieciach teletransmisyjnych
  • wykonuje czynności administracyjne w zakresie nadzoru nad pracą urządzeń tworzących system komutacyjny poprzez programowanie, konfigurację i archiwizację danych central telefonicznych
  • wykonuje prace przy obsłudze urządzeń systemów teleinformatycznych
  • wykonuje prace konserwacyjne i przeglądy okresowe urządzeń łączności przewodowej i telefaksowej oraz systemów zasilania
  • wykonuje prace instalacyjno - przełączeniowe w sieci telefonicznej i strukturalnej
  • instaluje urządzenia abonenckie oraz konfiguruje ich parametry
  • administruje i sprawuje nadzór nad systemem zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych
  • tworzy i aktualizuje dokumentację techniczną i eksploatacyjną
  • prowadzi ewidencję sprzętu i użytkowników systemów łączności przewodowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą specjalistycznych programów komputerowych
  • Znajomość: techniki telekomunikacyjnej, urządzeń i sieci teletransmisyjnych
  • Świadectwo kwalifikacyjne „E” - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku do 1 kV
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego ze zrozumieniem instrukcji technicznych
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie techniczne o kierunku telekomunikacja lub informatyka
  • Przeszkolenie w zakresie administracji systemami komutacyjnymi
  • Znajomość zasad pracy cyfrowych urządzeń systemów teletransmisyjnych oraz komutacyjnych i urządzeń abonenckich
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca w systemie ośmiogodzinnym

  • Praca w pomieszczeniach Komendy i wyjazdy służbowe do jednostek podległych

  • Naturalne i sztuczne oświetlenie

  • Urządzenia techniczne

  • Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 

  • Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania

 

  • Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie

 

  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone

 

  • Do składania ofert zapraszamy także osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji opisanych obowiązków

 

  • Uwaga! List motywacyjny, CV, oraz wszystkie oświadczenia muszą posiadać aktualną datę (korespondującą z datą złożenia dokumentów) i własnoręczny podpis

 

  • Wynagrodzenie: mnożnik 1,4244 kwoty bazowej, plus dodatek z tytułu wysługi lat

 

  • Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 15°° bezpośrednio w recepcji KMP w Zamościu lub przesłać pod wskazany wyżej adres
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Techniki i metody selekcji:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych
  • ocena złożonych dokumentów
  • sprawdzian wiedzy merytorycznej
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
  • Kopia świadectwa kwalifikacyjnego „E” - uprawniającego do do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku do 1 kV
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 5 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Miejska Policji
ul. Wyszyńskiego 2
22-400 Zamość
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 815 1222
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zamościu

Udostępnił: Mariusz Pieńkosz

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 22.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×