Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu
22-400 Zamość ul. Partyzantów 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 135445 / 22.03.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należącego do kompetencji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu
#budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,
  • przeprowadzanie kontroli obiektów oddanych do użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem protokołów z kontroli,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego,
  • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych należących do właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawach przyczyn katastrof budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli,
  • przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia akt spraw oraz udzielenia wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów Prawa budowlanego,
  • sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe o profilu konstrukcyjno-budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w urzędzie - administracja architektoniczno-budowlana lub nadzór budowlany
  • biegła znajomość obsługi komputera w tym programu Microsoft Office,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność posługiwania się w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych, map geodezyjnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1. praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych,

2. praca wymaga podejmowania decyzji,

3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach kontrolnych poza jego siedzibą (inspekcje w terenie),

4. praca z bazami danych i programami specjalistycznymi,

5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

6. bezpośrednia obsługa interesantów,

7. kierowanie samochodem służbowym.

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 30 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135445"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu
ul. Partyzantów 3/1
22-400 Zamość
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
84 627 28 41
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzule informacyjne

    Zgodnie z art. 13 (zbieranie danych od osoby, której dane dotyczą) oraz art. 14 (pozyskanie danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane dalej w skrócie RODO) informuję, że:

    1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Zamościu z siedzibą w Zamościu, ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość

    2.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:

    - pod adresem poczty elektronicznej: biuro@zamojski.pinb.gov.pl

    - telefonicznie: 84 627 28 41

    - pisemnie na adres: ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość

    3.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U.  z 2023 r., poz. 682 ze zm.), do których w szczególności należą nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego oraz wydawanie decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane

    4.     Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania publicznego realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi) oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (j. t. Dz. U. z 2022 r., poz. 479 ze zm.)

    5.     Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu, w jakim zostały pierwotnie zebrane

    6.     Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą jednostki samorządowe i państwowe

    7.     Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom realizującym obsługę poczty elektronicznej Administratora

    8.     Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza obszar EOG)

    9.     Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działań archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.

    10.   Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

    11.   Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

    12.   Podanie danych osobowych jest obligatoryjne, a ich zakres określają obowiązujące przepisy prawa.

    13.   Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu

Udostępnił: Ireneusz Rączka

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 22.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×