Biuro - zdjęcie 3 - wykres
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
21-045 Świdnik Al. Lotników Polskich 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 146383 / 24.12.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi systemów i sprzętów łączności przewodowej i bezprzewodowej w Zespole Łączności i Informatyki
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje lokalnymi systemami informatycznymi i systemami łączności
  • zakłada/usuwa konta użytkowników do systemów teleinformatycznych
  • zarządza i utrzymuje w sprawności technicznej urządzenia i systemy łączności policyjnej radiowej i przewodowej na terenie odpowiedzialności Komendanta Powiatowego Policji w Świdniku (radiostacje, centrale, sieciowe urządzenia teleinformatyczne) w koordynacji z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Lublinie
  • dokonuje zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw i okresowych sprawdzeń parametrów technicznych urządzeń łączności (centrala telefoniczna, konsola na stanowisku dowodzenia, aparaty telefoniczne, radiotelefony, akumulatory, zasilacze i inne urządzenia stanowiące źródło zasilania podstawowego oraz awaryjnego urządzeń łączności i informatyki)
  • prowadzi ewidencję i gospodarkę sprzętem łączności, w tym zakresie prowadzi stosowną dokumentację przychodowo-rozchodową
  • nadzoruje i wykonuje roboty instalacyjno-montażowe w zakresie łączności
  • wykonuje przełączenia i przekrosowania w celu aktualizacji łączności przewodowej
  • prowadzi podręczną ewidencję służbowych kart SIM
  • realizuje zadania zlecone przez Komendę Wojewódzką Policji w Lublinie związane z wdrażaniem i eksploatacją systemów łączności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy (Do prawidłowego wykonywania obowiązków wystarczy przeprowadzenie krótkiego (do 6 miesięcy) przeszkolenia stanowiskowego)
  • Podstawowa znajomość topologii sieci LAN
  • Podstawowa znajomość budowy środków i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej
  • Odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy samodzielnej i pracy zespołowej
  • Znajomość obsługi programów kopmuterowych typu MS Word, MS Excel, Internet)
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunkach technicznych
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub o podobnym charakterze zadań
  • Posiadanie uprawnień SEP
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek z tytułu wysługi lat (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego; z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%)
  • Nagroda roczna tzw. "trzynastka"
  • Nagroda jubileuszowa
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Praca w siedzibie urzędu oraz praca w terenie 
  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym)
  • Praca przy monitorze ekranowym
  • Praca na wysokości powyżej 3,5 m
  • Stanowisko pracy zagrożone naciskami grup przestępczych
  • Zagrożenie korupcją
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pałnomocnika Komendanta Powiatowego Policji w Świdniku do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństawa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
  • Do składnia dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania okreslone w ogłoszeniu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.). - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. lub  informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
  • W Komendzie Powiatowej Policji w Świdniku funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów, której celem jest zapewnienie bezpiecznego i poufnego kanału do informowania o naruszeniach prawa lub zasad etycznych. Szczegółowe zasady dotyczące trybu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów określa wewnętrzna procedura, dostępna w siedzibie urzędu.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej umożliwiającej wydanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 10 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku,
ul. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik

z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko: starszy inspektor Zespołu Łączności i Informatyki” numer ogłoszenia 146383



Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 81 21 220
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdniku Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik tel. 47 81 21 216
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.swidnik@lu.policja.gov.pl tel. 47 81 21 202
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: KPP w Świdniku
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Świdniku

Udostępnił: Katarzyna Figura-Forysiuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×