Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku
21-045 Świdnik Al. Lotników Polskich 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 140166 / 12.07.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: zaopatrzenia i transportu w Zespole Wspomagającym
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby KPP w Świdniku i jednostki podległej, w tym m.in.: 1. Planowanie i składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały biurowe 2. Odbiór sprzętu i wyposażenia z komórek organizacyjnych KWP w Lublinie oraz jego dystrybucja dla poszczególnych komórek organizacyjnych KPP w Świdniku i jednostki podległej
  • Prowadzenie gospodarki transportowej KPP w Świdniku, w tym. m.in.: 1. Zapewnienie sprawności użytkowej sprzętu transportowego 2. Planowanie obsługi technicznej pojazdów służbowych 3. Wystawianie i ewidencjonowanie zleceń w celu wykonania obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego 4. Przeprowadzanie szczegółowej weryfikacji stanu technicznego pojazdów przed kierowaniem ich do obsługi lub naprawy w Wydziale Transportu KWP w Lublinie
  • Kierowanie pojazdem służbowym m.in. w celu przekazania środków pieniężnych z pobranych mandatów karnych do odpowiedniej instytucji oraz odbioru materiałów i środków z Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie
  • Przyjmowanie wpłat gotówki od policjantów za nałożone grzywny w drodze mandatu karnego, przechowywanie środków pieniężnych, prowadzenie książki mandatowej i odprowadzanie pobranej gotówki do odpowiedniej instytucji
  • Prowadzenie ewidencji będącego w dyspozycji KPP w Świdniku sprzętu, i materiałów oraz środków trwałych, organizowanie konserwacji i napraw sprzętu biurowego, kwaterunkowego i gospodarczego
  • Wydawanie i prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • Naliczanie równoważników pieniężnych za wyżywienie policjantów w okresie zimowym, za wyżywienie psów służbowych oraz sporządzanie list dodatkowych należności w programie SWOP
  • Przestrzeganie terminowego przeglądu sprzętu techniki policyjnej, jego kalibracji, wzorcowania i legalizacji, w tym prowadzenie książki ewidencji sprzętu przyjętego do naprawy, kalibracji, legalizacji, wzorcowania oraz wysyłanie urządzeń do serwisanta i zatwierdzanie faktur za wykonaną usługę
  • Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie swoich kompetencji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy praca w administracji publicznej lub do 1 roku doświadczenia w zakresie transportu lub zaopatrzenia (w tym doświadczenie w zakresie mechaniki samochodowej, w zakresie obsługi technicznej samochodu, w zakresie składania zamówień materiałów i usług)
  • prawo jazdy kat B
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość przepisów w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego
  • odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy samodzielnej i pracy zespołowej
  • znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy – MS Word, MS Excel, Internet)
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe /praca w jednostkach Policji
  • znajomość przepisów ustawy o Policji w zakresie realizowanej problematyki
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek z tytułu wysługi lat (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego; z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).
  • Nagroda roczna tzw. "trzynastka"
  • Nagroda jubileuszowa
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

 

Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • praca w siedzibie urzędu oraz praca w terenie
  • praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym)
  • praca przy monitorze ekranowym  powyżej 4 godzin dziennie, prowadzenie rozmów telefonicznych, udzielanie informacji petentom
  • prowadzenie magazynu sprzętu, środków oraz materiałów będących w użytkowaniu Komendy
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-08-05
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 25 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Świdniku,
ul. Al. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik

z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko: starszy inspektor Zespół Wspomagający” numer ogłoszenia ......................



Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 81 21 220
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdniku Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik tel. 47 81 21 216
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.swidnik@lu.policja.gov.pl tel. 47 81 21 202
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: KPP w Świdniku
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Świdniku

Udostępnił: Katarzyna Figura-Forysiuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×