Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Parczewie
21-200 Parczew Ul. 11-go Listopada 46
print as PDF
Ogłoszenie nr 147119 / 21.01.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: ruchu budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Parczewie
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy prawo budowlane;
  • • przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
  • • przyjmowanie i sprawdzanie zawiadomień o zakończeniu robót budowlanych;
  • • ewidencja decyzji, postanowień i zgłoszeń przekazywanych przez organy administracji architektoniczno - budowlanej;
  • • ewidencja rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych;
  • • przygotowywanie sprawozdań w zakresie powierzonych zadań (GUS, WINB, GUNB);
  • • przygotowywanie korespondencji w zakresie powierzonych zadań;
  • • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń przewidzianych przepisami prawa;
  • • obsługa interesantów – udzielenie informacji obejmujących zakres działania Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Parczewie;
  • • współpraca (współdziałanie) z innymi instytucjami oraz organami w szczególności z Starostwem Powiatowym w Parczewie w zakresie wynikającym z przepisów prawa budowlanego;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane kierunki: budownictwo, architektura lub urbanistyka)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy pracy w administracji publicznej lub bezpośrednio przy projektowaniu w jednostce projektowej
  • • znajomość przepisów prawnych z zakresu: - ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy prawo budowlane z przepisami wykonawczymi, - ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Charakter stanowiska i sposobu wykonywania na nim zadań:

  • praca administracyjno - biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca związana z bezpośrednią obsługą klienta,
  • stanowiskko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147119"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Parczewie
ul. 11-go Listopada 46
21-200 Parczew

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Parczewie:

    1.      Administrator Danych Osobowych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
    w Parczewie, 21-200 Parczew, ul 11-go Listopada 46.

    2.      Inspektor Ochrony Danych: 21-200 Parczew, ul 11-go Listopada 46, e-mail: pinb@parczew.pinb.gov.pl

    3.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, Kodeksu Postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o wyrobach budowlanych w celu realizacji obowiązków wynikających z tych przepisów prawa.

    4.      Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy administracji publicznej, sądy i prokuratury oraz  pozostałe strony i uczestnicy postępowania oraz ich pełnomocnicy.

    5.      W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych oraz do żądania ich sprostowania (poprawiania) oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa  Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz okres archiwizacji materiałów archiwalnych.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Parczewie

Udostępnił: Anna Egzmont

Komórka organizacyjna: Referat Inspekcji i Orzecznictwa

Wprowadzono: 21.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×