Lublin - panorama
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
21-400 Łuków ul. Partyzantów 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 121224 / 23.05.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno - kadrowych w wydziale organizacyjno - kadrowym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie i realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad ikonferencji z udziałem komendanta,
  • oraganizowanie współpracy z terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony ptrzeciwpożarowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • opracowanie i ewidencjonowanie zarzadzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stępli w komendzie powiatowej,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego,
  • prowadzenie dokumentacji ewidencji czasu służby i pracy oraz urlopów strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  • prowadzenie ewidencji i wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  • administrfowanie i nadzór nad elektronicznym przetwarzaniem informacji niejawnych,
  • bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom do tego uprawnionym oraz egzekwowanie zwrotu,
  • wykonywanie poleceń pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi,
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw zwiazanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania, udostepniania i brakowania akt.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi komputera (MS Office, w szczególności programu Excel),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub kadry i płace, ekonomia, prawo administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na kierunku administracja lub kadry i płace, ekonomia, prawo administracyjne
  • doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy biurowej,
  • znajomość programu Fortech (moduł kadry, płace),
  • obsługa systemu EZD,
  • kurs kancelaryjno-archiwalny,
  • prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121224"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
ul. Partyzantów 6
21-400 Łuków
(z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalista KSC”).

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
25 797 20 88
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie

Udostępnił: Konrad Turski

Komórka organizacyjna: KP PSP Łuków

Wprowadzono: 23.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×