Lublin - panorama
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
21-400 Łuków ul. Partyzantów 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 121224 / 23.05.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno - kadrowych w wydziale organizacyjno - kadrowym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie i realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad ikonferencji z udziałem komendanta,
  • oraganizowanie współpracy z terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony ptrzeciwpożarowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
  • opracowanie i ewidencjonowanie zarzadzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stępli w komendzie powiatowej,
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego,
  • prowadzenie dokumentacji ewidencji czasu służby i pracy oraz urlopów strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  • prowadzenie ewidencji i wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  • administrfowanie i nadzór nad elektronicznym przetwarzaniem informacji niejawnych,
  • bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom do tego uprawnionym oraz egzekwowanie zwrotu,
  • wykonywanie poleceń pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi,
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw zwiazanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania, udostepniania i brakowania akt.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi komputera (MS Office, w szczególności programu Excel),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub kadry i płace, ekonomia, prawo administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na kierunku administracja lub kadry i płace, ekonomia, prawo administracyjne
  • doświadczenie zawodowe w administracji lub w pracy biurowej,
  • znajomość programu Fortech (moduł kadry, płace),
  • obsługa systemu EZD,
  • kurs kancelaryjno-archiwalny,
  • prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka        dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca w porze dziennej: 730-1530,
  • wejście do obiektu z poziomu gruntu, platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • sprawdzian wiedzy: test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu,
  • zakres rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będzie znajomości ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz zagadnień ogólnospołecznych i będzie miała na celu bliższe poznanie kandydata, jego doświadczenia zawodowego, jego wyobrażeniu o pracy w PSP, motywów którymi kieruje się w staraniu o przyjęcie do pracy,
  • na podstawie art. 29a ust. 1 ustawy o służbie cywilnej w toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu PSP w Łukowie celem zatrudnienia wybranego kandydata,
  • proponowane wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z tabelą mnożników kwoty bazowej służących do ustalenia wysokości wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,644 (+ dodatek stażowy),
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (25) 798 20 88 w. 128.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Termin składania dokumentów - 06 czerwca 2023 r.

Etap I

Ogłoszenie listy osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na test pisemny sprawdzający wiedzę - 09 czerwca 2023 r.


Etap II

Test pisemny sprawdzający wiedzę oraz ogłoszenie wyników uzyskanych przez kandydatów - 14 czerwca 2023 r.

Etap III

Rozmowa kwalifikacyjna - 15 czerwca 2023 r.
Ogłoszenie wyników naboru - 16 czerwca 2023 r.
Planowana data zatrudnienia - 01 lipca  2023 r.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121224"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
ul. Partyzantów 6
21-400 Łuków
(z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalista KSC”).

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
25 797 20 88
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

    1.     Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie (21-400 Łuków,
    ul. Partyzantów 6, tel. 25 798 20 88, fax. 25 797 10 78, e-mail: sekretariat@kppsp.lukow.pl).

    2.     W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie wyznaczony został, decyzją Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Lublinie, Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin,  ul. Strażacka 7, tel. 81 53 51 237,
    e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).

    3.     Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
    w sprawie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust 1 lit c RODO, zgody na przetwarzanie danych osobowych w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią(a) z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit  a RODO lub art. 9 ust. 2 lit a RODO.

    4.     Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w procesie naboru na stanowisko pracy specjalisty w służbie cywilnej.

    5.     Odbiorcą Pani(a) danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie oraz Komisja powołana do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    6.     Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7.     Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zakończenia naboru, maksymalnie przez 3 miesiące od daty jego zakończenia.

    8.     Przysługuje Pani(u) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9.     Przysługuje Pani(u) prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl) jeśli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie

Udostępnił: Konrad Turski

Komórka organizacyjna: KP PSP Łuków

Wprowadzono: 23.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×