Biuro - zdjęcie 2
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
22-100 Chełm ul. Trubakowska 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 118667 / 04.04.2023
Dołącz do nas jako:

naczelnik

Wydziału Łączności i Informatyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • planuje, organizuje, kieruje i nadzoruje pracą wydziału celem zapewnienia prawidłowego, efektywnego i terminowego wykonywania zadań pozostających we właściwości wydziału,
  • sprawuje nadzór nad administrowaniem siecią teleinformatyczną oddziału, zasobami i systemami informatycznymi, projektowaniem i wdrażaniem do eksploatacji pakietów programowych, bezpieczeństwem baz danych i aplikacji oraz reagowaniem na wszelkiego rodzaju zagrożenia związane z naruszeniem bezpieczeństwa sieci WAN lub LAN w celu zapewnienia właściwego stanu infrastruktury łączności i informatyki oddziału oraz realizacji zadań w oddziale,
  • sprawuje nadzór nad planowaniem i realizacją wydatków budżetowych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej w części pozostającej do dyspozycji wydziału,
  • współpracuje z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie właściwości wydziału oraz ze służbami ochrony granicy państw sąsiednich w zakresie współdziałania celem realizacji ustawowych zadań SG,
  • sprawuje nadzór nad organizowaniem oraz wykonywaniem czynności związanych z planowaniem zaopatrzenia, ewidencją oraz likwidacją rzeczowych aktywów majątku łączności, informatyki i obserwacji technicznej będących w zarządzie w celu zapewnienia właściwego poziomu ochrony granicy państwowej i kontroli ruchu granicznego,
  • nadzoruje kryptograficzną ochronę informacji oraz dystrybucję materiałów kryptograficznych w celu zapewnienia prawidłowej działalności oddziału,
  • sprawuje nadzór nad planowaniem, organizowaniem i eksploatacją systemów łączności, informatyki i obserwacji technicznej, radiotechniki oraz zasilania awaryjnego w celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego,
  • sprawuje nadzór nad planowaniem i realizowaniem przydzielonych limitów finansowych w celu zabezpieczenia działania systemów łączności, informatyki i obserwacji technicznej oraz zasilania awaryjnego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat
  • znajomość języków obcych: język angielski – dobra znajomość w mowie i piśmie
  • ogólna znajomość prawa zamówień publicznych,
  • znajomość podstaw rachunkowości w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość zarządzenia nr 95 KGSG w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie SG oraz standardów w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • znajomość zagadnień związanych z audytem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
  • znajomość zagadnień z zakresu infrastruktury klucza publicznego (PKI) oraz architektury systemów, teleinformatycznych
  • umiejętność zarządzania ludźmi
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność argumentowania i analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe na kierunku informatyki lub pokrewne do kierunku informatyki
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym
  • szkolenie z zakresu danych osobowych oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
  • poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”
  • język rosyjski (komunikatywny)
  • umiejętność obsługi komputerowych pakietów biurowych, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz elektronicznych form komunikacji
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Na stanowisku wymagana jest samodzielność i inicjatywa w podejmowanych działaniach.  Stanowisko pracy jest w pełni samodzielne, osoba na stanowisku podejmuje decyzje w oparciu o jasno sprecyzowane cele i priorytety. Jest to stanowisko, na którym kieruje się pracą innych osób, a przygotowywane decyzje wymagają akceptacji osoby zatrudnionej na tym stanowisku. Praca polega na formalnej i merytorycznej odpowiedzialności za realizowane zadania, również w obszarze działania całego Oddziału.  Na stanowisku pracy realizowane są zadania związane z procesem zarządzania ludźmi oraz odpowiedzialnością za merytoryczną realizację zadań.

Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka

Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe Naczelnika Wydziału Łączności i Informatyki jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.          

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-05-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych – jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
calendar icon

Aplikuj

do 14 kwietnia 2023

na adres:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem,
w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(82) 568-53-39
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.04.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:

    1)       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.

    2)       Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.  

    3)       Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.

    4)       Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.

    5)       Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.

    6)       Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

    7)       Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.

    8)       W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

    9)       Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10)    Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć  w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.

    11)    Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Udostępnił: Joanna Łakota

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×