Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
23-400 Biłgoraj 10 gen. H. Dąbrowskiego 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 124901 / 01.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: finansowych Sekcja finansowa
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługa bankowa, terminowe sporządzanie przelewów zobowiązań wobec pracowników i kontrahentów oraz odprowadzanie dochodów.
  • Pełnienie funkcji kasjera, dokonywanie wypłat i wpłat do kasy, pobieranie środków pieniężnych z rachunku bankowego, sporządzanie raportów i wystawianie dowodów kasowych.
  • Sporządzanie list płac, dokonywanie potrąceń i naliczeń oraz prowadzenie kartotek zarobkowych i chorobowych.
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych informacji podatkowych z dochodów oraz przekazywanie PIT do Urzędu Skarbowego.
  • Rozliczanie składek ZUS, sporządzanie miesięcznych deklaracji ubezpieczeniowych dotyczących płac.
  • Rozliczanie zwolnień lekarskich.
  • Dekretowanie i księgowanie operacji finansowych w zakresie wydatków.
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS oraz służby cywilnej dotyczących wynagrodzeń.
  • Sporządzanie rachunków i not księgowych.
  • Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu.
  • Prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie amortyzacji oraz uzgadnianie stanów magazynowych.
  • Prowadzenie Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie kartotek członków.
  • Przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym w czasie nieobecności głównego księgowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, bankowość, zarządzanie i marketing, finanse publiczne lub pokrewny)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy Praca na stanowisku związanym z zakresem zadań (z finansami, księgowością, płacami, rachunkowością, bankowością lub funkcją kasjera).
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30,
  • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
  • narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie naturalne/sztuczne,
  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
  • konieczność poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub listownie do dnia 11 sierpnia 2023 r. do godziny 15:00. O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.

CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie opublikowana na stronie BIP i stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Biłgoraju oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy w dniu 11 sierpnia 2023 r.

Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.

Do III etapu postępowania – rozmowy kwalifikacyjnej dopuszczeni zostaną kandydaci, którzy w teście wiedzy uzyskają minimum 60% możliwych do uzyskania punktów. Jeżeli minimum kwalifikacyjne zostanie osiągnięte przez mniej niż 5 kandydatów, do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie zakwalifikowanych 5 kandydatów z największą liczbą punktów z testu wiedzy.

Wynik końcowy naboru zostanie opublikowany do dnia 18 sierpnia 2023 r.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego specjalisty ds. finansowych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń) i w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju (https://kppspbilgoraj.bip.gov.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważanez równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie: ok. 3.600,00 brutto plus % wynikający z wysługi lat pracy. Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2023 r.

Informacje dodatkowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 84 688 00 10 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru składa się z trzech etapów:

-         etap I - weryfikacja dokumentów – 11.08.2023 r. (piątek)

-         etap II - test wiedzy - 16.08.2023 r. godz. 9:00 (środa)

-         etap III - rozmowa kwalifikacyjna – 16.08.2023 r. godz. 10:00. (środa)

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 11 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
ul. gen. H Dąbrowskiego 10
23-400 Biłgoraj

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
84 688 00 10
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju (23-400 Biłgoraj, ul. gen. H. Dąbrowskiego 10, tel. 84 688 00 10, fax. 84 688 00 11, e-mail: kp_bilgoraj@straz.lublin.pl

    2.    Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych to: ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl.

    3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit b RODO – w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko starszego specjalisty w Komendzie Powiatowej PSP w Biłgoraju.

    4.    Odbiorcą danych jest Komendant Powiatowy PSP w Biłgoraju. Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 29 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

    5.    Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    -         dostępu do treści swoich danych,

    -         sprostowania swoich danych,

    -         usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania,

    -         wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    -         wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

    7.    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1)    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2)    art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozdział 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, a także ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    8.    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    9.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało przekazaniu poza obszar obowiązywania RODO ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju

Udostępnił: Tomasz Kozioł

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno - kadrowa

Wprowadzono: 01.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×